úterý 10. ledna 2012

Co budu dělat ve čtvrtek

Pojedu do Prahy! Má mise má jasný cíl - koupit si kabát kabelku a voňavku... To se může zdát jako jednoduchá věc ovšem mám obavu že se to trochu zkomplikuje no a znáte to mohlo by to taky skončit tak že si koupím šaty a boty... Pro ujasnění potřeb si tady udělám hezký seznam :) 

Začnu u vůně... Vůbec totiž nevím jakou chci! Tahle Naughty Alice od Vivienne Westwood se mi šíleně líbí ale jenom kvůli názvu nikdy jsem k ní nečuchla... No uvidím! A čím se voníte vy? Co nesmím vynechat při hledání té pravé? 


 Věc druhá - kabelka! Podmínky - jednoduchost ale zajímavost a velikost tak akorát... To zní strašně jednoduše ale ve skutečnosti jsou to téměř nesplnitelný požadavky...

Tahle je h&m...
 Tahle je ze Zary a je to uplná favoritka...
Tato opět h&m...
 A tato opět ze Zary...

A věc třetí a nejdůležitější - kabát! Sice to vypadá že zima není a nebude ale já v ní věřím a ve svém starém kabátku mrznu i v tomhle počasí...

 Tyhle tři jsou z Topshopu...
A tyhle tři ze Zary...

No rozdílnost tědlech šesti asi dobře ilustruje že pořádně nevim co vlastně chci... Kabátek pro mě musí být něčím jiný zajímavý a neobyčejný... Třeba kožený rukávy nebo výrazná barva nebo flitry nebo tak trochu baseballová bundička - ano ano to je přesně pro mě! :) Jenom mám obavu že něco takovýho se shání uplně nejhůř...

A nakonec otázka... Zkoušela jsem si teď v h&m tyhle koženkový kalhoty a dost se mi líbily... Na druhou stranu - koženkový kalhoty? Vážně? A přece jenom mám metršedesát a i když je mi 36 v pohodě nohy jak tyčky fakt nemám... Takže co? Poraďte prosím protože já fakt nevim...
Tak jsem vážně zvědavá co v ten čtvrtek seženu :) Nebojte budu vás informovat... Co zrovna nutně sháníte vy?


Mějte se krásně!


Alice

13 komentářů:

  1. vyber si šaty, ušiju ti je :-)

    OdpovědětVymazat
  2. co se týče vůně, mám jenom ty nejlepší zkušenosti s Fan di Fendi. http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P294306 s tím popiskem fakt nepřehánějí! je návyková.

    OdpovědětVymazat
  3. ehm, teď koukám na tu referenci na ten parfém a tohle stejný přesně zažívám tyjo! ,,This fragrance is amazing. It makes you feel sexy and seductive. My boyfriend can't keep his handds off me when I'm wearing it. And strangers always say "you smell great ! what are you wearing" What more could you ask for in a great fragrance ! I love it, love it, love it!!"

    jinak koženkový kalhoty proč ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluju Parisienne od YSL( koukni na xparfemy.cz májí tam celkem hustý slevy :)), kábát hledám už od listopadu a stejně jsem zatím žádný zajímavý nenašla..... a pro koženku jsem na sto procent ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. nefungujou čárky na klávesnici?
    jdi do kabátu, ale kabelu doporučuju koženou, což tyhle nejspíš nebudou (pokud nemáš etickej problém s kůží)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  6. tu černou kabelku ze zary (poslední foto) teď mají ve slevě za 590 kč, moc se mi líbí! :)

    já sháním šatičky, boty k šatům, které se dají nosit i v nižších teplotách a dokonalé černé džíny :)

    OdpovědětVymazat
  7. urcite si nekupuj kozenkove kalhoty a uz vubec ne z HM, me se po dvou nosenich rozpadly o tom, ze se natahly vzdy tak o 8 velikosti nemluvim.

    OdpovědětVymazat
  8. Já myslím, že koženkový kalhoty by ti slušely! :) A kabátek se mi líbí ten první, ale já sem teda zatím pro sebe taky nenašla ten pravej :D

    OdpovědětVymazat
  9. První kabát ze Zary by se mi na tobě líbil. A jinak já používám vůni Play od Givenchy. Na kamarádku je třeba těžká, ale mě sedne. Myslím, že na každém ta vůně voní jinak.
    Příjemné nakupování! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Koženkový kalhoty jsou nanic jaksi od podstaty a na ty z háemka sem slyšel samý stížnost...a vono, i ty kožený fakt nejni dobrý nosit, pokud člověk nemá hodně hubený nohy, vypadá to blbě.

    OdpovědětVymazat
  11. Oli ♥
    Arašídová - sem se po ní ptala v Sephoře a koukali na mě jak když sem z jiný planety... tak nevim ale jsem zvědavá!
    Tessie - dík za tip! a hodně štěstí!
    Balzu - a to sis všimla až teď :D a etickej problém nemám a shánim dál...
    Katie - nakonec se mi ve skutečnosti nelíbila... a hodně štěstí!
    Theresa - dík za info!
    Skodulka - děkuju! a ten první maj v Topshopu ve slevě za 880!
    C.A.Suns - děkuju za tipy! a ten ze Zary sem si zkoušela ale neseděl mi vůbec...
    Anonymní - děkuju za postřeh! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, to je škoda. V UK na ní byl vzorek už v srpnový Elle, pak jsem si jí koupila v Glasgow v Superdrug někdy koncem října..nějak jsem předpokládala, že se u nás taky bude prodávat, heh.. Jestli se ale někdy potkáme, tak mě můžeš očuchat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo no škoda protože jsi mě dost nalákala! a potkat se neni vubec blbej nápad! měli bysme se nějak domluvit děvče :)

      Vymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.