pondělí 9. ledna 2012

Athéna

Co mi udělalo pod stromečkem největší radost? Seznamte se tohle je Athéna! Moje milovaná čtečka... Pro knihomola to nejlepší! :)
Vždycky jsem si přála přijít do knihkupectví a moc si koupit všechny knížky jen tak abych je prostě měla a mohla si v nich listovat kdykoliv budu chtít... A tadááá sen je skutečností můžu nastřádat stovky knih a ani místo to nezabere! No prostě miluju svou Athénu :)
A ano někdo by mohl namítnout že pocit papíru mu taková čtečka nenahradí... No taky jsem si to myslela - ale zkuste to a zamilujete se jako já :) 

 Je samozřejmě nutné dávat na Athénu dobrý pozor - takže jí nosím hezky v psaníčku...
Teď zrovna čtu A Clash of Knighs neboli druhý díl Hry o trůny... Parádička!

Máte čtečku? A co zrovna čtete?

Mějte se krásně!

Alice

11 komentářů:

  1. Och já jsem pořád zastánce té poslední věty, ale proti gustu! ;) Aspoň je hezká :D

    OdpovědětVymazat
  2. a fakt z toho oči nebolej? jinak chválim obal=)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som tiež priatelovi kúpila na vianoce Kindl ...furt do toho čumí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ještě asi chvíli opravdu vydržím u hmotných knih:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krasna! :) Ctecku zatim nemam, ale dost o ni uvazuji na pristi rok, kdy budu- snad- na vejsce a usetrila bych diky ni penize za skripta a tak :)

    OdpovědětVymazat
  6. zle sa z toho necita, ale kniha je kniha :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to veľmi dobrá vec..len napríklad ja potrebujem cítit knihu, jej vonu a obracat listy ;)..eh proste knihu

    Na fb prebieha mini-giveaway I.

    OdpovědětVymazat
  8. Linda - já si to taky myslela ale fakt jsem změnila názor :) ale knihy miluju i nadále na tom se nikdy nic nezmění :) a děkuju!
    balzu - nebolej ani nemaj důvod... ono to nijak nesvítí je to uplně stejný jako koukat na papír... a dík!
    Lubka - naprosto přítele chápu nejde to jinak :D
    Luczynka - chápu :) hlavně když nějaký knihy! :)
    Jedikats - děkuju a rozhodně doporučuju!
    Zuzana - a v Athéně je spousta knih! :D
    Čajová - heh jako bych slyšela sebe před rokem když čtečku dostala sestra...no rok se s rokem sešel já změnila názor a jsem nejvíc happy :)
    Audrey - přesně tak! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že čteme stejou knížku (já teda raději zbaběle volila český překlad), akorát mám starší verzi Kindlu...Jinak do vlaku na cestování je čtečka k nezaplacení - tahat tlustou knihu (nebo víc) nebo lehoučkou čtečku?
      Kateřina

      Vymazat
  9. Kateřina - já už Game of Thrones četla anglicky tak jsem se rozhodla tak pokračovat i v Clash of Kings :) a jojo čtečka je prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.