úterý 31. ledna 2012

And what is in my bag?

U Evičky se objevil What is in my bag post a ty já mám hrozně ráda... No a tak jsem si uvědomila že jsem takový post za své již více než dvouleté blogování nikdy neudělala! Takže tadááá tady je :)
Puntíkatá kabelka je ze showroomu H&M a přiznám se že jsem jí moc nenosila... Vlastně ani nevím proč a teď na ní mám uplně náladu :) Takže už si jí začínám hezky zabydlovat :) Takže - co mám v kabelce?


Kapesníčky musí být! Puntíkatá shoda je čistě náhodná...
Brýle (h&m) protože slunce + sníh to je oslnivě krásná kombinace...
Zápisníček na výborný nápady...
Náhradní náušnice je taky nutnost... No představte si že si zapomenu vzít náušnici! To nejde! Musím mít náhradní!
Telefon je jasná věc...
Perličková čelenka kdyby se mi zachtělo se ozdobit...
Peněženka je taky jasná věc...
Rozbité srdíčkové zrcátko v Číny musím mít taky pořád u sebe - mám noční můry z bordelu mezi zubama nebo ze rtěnky na zubech!
Sada dobrůtek na rty - lip buterr Korres plum a jeho krásné krabičky o kterém jsem psala už tady... Pak lipsmacker CocaCola Vanilla který utiší chuť na kolu a voní uplně šumivě... A nakonec ta nejkrásnějc červená rtěnka ze všech rtěnek  - Lanvin ♥ H&M!
Lízátko kdybych měla chuť na něco sladkého nebo kdybych chtěla někoho obdarovat...
Cukříky... Protože já si vždycky beru nepoužité cukříky od kamarádů a používám je později - když mi třeba někde dají ke kávě jenom jeden...nebo jenom dva žejo... (Ano ano já to ráda sladký!)
Žluté pero abych si mohla zapisovat ty výborný nápady...
A nakonec oldschool foťák :) Je to vlastně můj starý foťák (ano jsem tak stará že když jsem byla mladá tak se ještě fotilo na film :D ) a teď jsem ho znovu objevila koupila jsem film a jsem zvědavá co z toho bude :) Doufám že něco publikovatelného co vám potom ukážu :)




Tak to je moje kabelka :) Většinou s sebou nosím ještě Athénu ale zjistila jsem že se mi tam s oldschoolem (a těma dalšíma nutnostma) nevejde... A taky mám většinou v kabelce dost starých účtenek a kapesníčků a počmáraných papírků ale to vám nemusím ukazovat žejo :)


A co ty vaše? :)


Mějte se krásně!


Alice

10 komentářů:

  1. bordel + penazenka, kluce, zapalovac, cigy a lesk na pery

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klíče no jo ty mám poslušně pověšený na věšáčku a zapomněla jsem je tam přidat!

      Vymazat
  2. joo,tyhle posty mám moc ráda! člověk se vždycky dozví nové věci o majiteli tašky..:)) já zase nosím po kabelkách sušenky a čokoládičky, co dostávám ke kafi..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! hele a ty sušenky taky někdy nosim - sama je nejim tak pro někoho :)

      Vymazat
  3. noční můra ze rtěnky na rtech! taky!:D já jsem vždycky vtipná se rtěnkou protože chvíli nesu ten výraz "se rtěnkou jsem se narodila, pohledy lidí zvládám" a pak zalezu za roh a kontroluju v zrcátku :D prostě frajerka jsem no

    OdpovědětVymazat
  4. zlaté :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.