neděle 11. prosince 2011

Vánoce!

Miluju Vánoce a všechno kolem - zdobení stromečku sníh cukroví jídlo tu vánoční vůni naše rodinný tradice no prostě všechno... A taky dárky samozřejmě - uplně otevřeně se k tomu přiznávám :) Už jsem psala dopis Ježíškovi - tentokrát teda email - ale řekla jsem si že bych mohla udělat ještě blogískový příspěvek s notnou dávkou materialismu...



Tohle úžasný psaníčko od Zuzany Kubíčkové jsem viděla poprvé v elle a okamžitě jsem se zamilovala! Věci od Zuzany Kubíčkové jsou celkově dost super - kolekce Travel Suits je uplně úžasná! Obrázek jsem vzala tady ofiko stránky nadete tady :)



Další dva kousky jsou z h&m z kolekce The Girl with Dragon Tattoo od Trish Summerville - kožená bundička a koženkové kalhoty... Celá kolekce se mi dost líbí ale tyhle dva kousky jsou uplně nejlepší :)



Potom taky botky by se mi hodily a to konkrétně nějaké takovéhle "bačkůrkovaté" - slippers nebo loafers a uplně nejlíp v trochu rockovější verzi :) Tyhle jsou z Topshopu...


A tohle je prosím dokonalý kabát! Absolutně wow efekt! Je ze Zary...



Tyhle punčochy House of Holland mám v merku už pěkně dlouho tak proč je nezařadit na seznam :) Verze s perličkama je ještě lepší! Oboje z asosu...


Kožené rukavice se cvočkama? Ano ano ano! Tyhle jsem viděla u Ejvi jsou ze Zary a jsou senzační!



Nakonec úžasná kabelka! Je to ruční výroba od holandské blogerky Zoé Hermsen neboli The Lightningfactory :)

Ale víte co? Vlastně si žádnou z těch věcí nepřeju... Přeju si být doma s těmi které miluji... Sedět se svojí úžasnou rodinou kolem stromečku pozorovat ty úsměvy a cpát se cukrovým to mi bude ke štěstí naprosto stačit... A být s mým milovaným F. to je pro mě to nejdůležitější... A navíc jsem už dostala ten nejlepší možný dárek a to možnost studovat tady v Holandsku což je tak úžasná životní zkušenost!

A jak to máte vy? Nějaká konkrétní přání?

Mějte se úžasně!

Alice

9 komentářů:

  1. om nom nom.
    botičky a rukavičkyy <3

    OdpovědětVymazat
  2. kočky milujou zuzanu kubíčkovou (četla jsi náš rozhovor se ZK? http://jedenactkocek.blogspot.com/2011/10/zuzana-kubickova-exkluzivni-rozhovor-na.html)

    a kočky touží po tomhle:

    http://jedenactkocek.blogspot.com/2011/12/po-cem-kocky-touzi.html

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to si napsala moc hezky ten konec! Co se tyce nejakych prani, tak me docela rozsekal posledni post Danii (Dania on the street). Je tak napsanej, ze z toho az mrazi... Vazne je treba myslet na to, ze ty materialni veci jsou druhorade!

    OdpovědětVymazat
  4. všechny tyhle věci bych taky neodmítla=) ani nevim, co nejvíc


    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  5. i když muj wish list je letos trochu jinej:(...viz blog

    OdpovědětVymazat
  6. to psaníčko a jeho sourozence jsem viděla na desigmarketu a zamilovala se do nich!škoda že je trochu mimo studentský rozpočet:D

    OdpovědětVymazat
  7. Síce sa mi páčia tie veci, ale ešte viac ten posledný odsek toho čo si napisala na zaver:)

    OdpovědětVymazat
  8. to psaníčko som pozerala pred pár dňami v jednom obchode a je vážne skvelé

    OdpovědětVymazat
  9. great pieces. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.