neděle 25. prosince 2011

Šťastný a veselý

Veselý Vánoce!
Ach to vám byla krása! Moje skvělá rodina lahodný jídlo pohodová atmosféra... Fakt miluju Vánoce!






Jídlo!!!



A nejvtipnější dárek je lítající ryba :D



A co vaše Vánoce?

Mějte se krásně a užívejte si sváteční dny :)

Alice

10 komentářů:

  1. Jé, lítací ryba :D. Na tu jsem koukala na videích, přišla mi fakt super :D. Hezký zbytek svátků i tobě. A.

    OdpovědětVymazat
  2. jé, ta poslední fotka...:D štěstí!

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce jsou super, moc si je užívám. Máš moc hezký vlasy, sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky:), hlavne tá posledná :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, nějak jsem neměla čas sledovat žádné blogy - ani tvůj. Teď se mi konečně drahocenného času dostalo. Vidím, že už jsi doma, chápu, že se ti stýská. Doufám, že někdy ještě ty lidi potkáš! :))

    OdpovědětVymazat
  6. aká šťastna s tou rybacinou:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vítej v Čechách v plné parádě.. jak ta ryba funguje? :)

    OdpovědětVymazat
  8. yeaaa!!! Super apson niekto si uziiva Vianoce..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.