pondělí 5. prosince 2011

Romeo and Juliet

Asi jste si všimli že moc nestíhám přispívat... Dnes vám ovšem odhalím proč je tomu tak! Jsem tady v Leidenu součástí ISN Theater Group a naše půlroční úsilí již brzy vyvrcholí - už zítra! Jsem nadšená natěšená a taky hrozně nervózní!

Hrajeme Romea a Julii ovšem v trochu jiné verzi :) Děj jsme přenesli do současnosti hlavním problémem je srážka konzervativní rodiny Kapuletů s bandou hipíků ze squattu Montek a samozřejmě je to hlavně hrozně vtipný :D

Já hraju kněze který oddá Romea a Julii ovšem v naší verzi je to spíš kamarád Romea co si dopřává spoustu "lízátek"... Ostatně "lízátka" jsou velmi důležitou součástí hry :D No to co reprezentují "lízátka" asi dál rozebírat nemusím...

A co vy máte nějaké divadelní zkušenosti?

Držte mi zítra večer palce!

Alice


:)

S Mercutiem :)

S Romeem :)

3 komentáře:

  1. Poslední fotka je dobrá, takhle nějak si tě stejně představuju.
    Držím palce a budu se těšit na vyprávění fotky i kousek scénáře (třeba, co tě baví nejvíc - i když to nikdy nejde říct).

    P.S. - sloupni si, prosím, tu samolepku

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyjo to uz si tam pul roku? Tak hodne stesti, at se vam to povede:)

    OdpovědětVymazat
  3. :D a já myslela, že je to outfit post:D...každopádně 60s a hippie party jsou nejlepší=)...a tahle variace na r+j může bejt zajímavá

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.