pátek 9. prosince 2011

Layers

Tak taky jednou nějaký ten outfit :)

Je tady zima a fučí hroznej vítr takže to chce pořádné vrstvení!



Spodní vrstva jsou šaty z KappAhl a výborné teplé punčochy jsou z h&m - normálně bych měla ještě leg warmers ale dneska to šlo i bez nich :)

Pak přidám lehký svetřík - tenhle je ze sekáče...Takhle trávim většinu času když jsem uvnitř - takže tahle vrstva je nejdůležitější :)

Potom větší volnější a hlavně teplejší svetr... Tenhle je z Lindexu...


A nakonec kabát ze showroomu h&m šálalála od maminky a kožený rukavice který vůbec nevim kde jsem koupila no a je to! Ještě teda čepice ale tu jsem zapomněla :) Pocit tepla zajištěn!

Jinak - naše hra byla uplně výborná! Nic jsem nepokazila! Měli jsme vyprodáno a všichni se smáli a tleskali a gratulovali nám :) No uplně úžasnej pocit... Ach bude mi to strašně chybět!

Příští týden nastane zkouškový masakr takže se předem omlouvám jestli to tady nebudu moc stíhat... Držte mi palce musim to všechno zvládnout!

Mějte se krásně!

Alice




11 komentářů:

  1. mám radost, že se to vyvedlo :) a sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. Super oufit :) Miluju červené kabáty.A ty šat chci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. chytré!!! já osobně si ale spíš většinou koupím přehnaně teplou bundu pod kterou nosím zrovna teď jen tričko :D
    http://thestyleartbyzlata.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Alice Alicovatá, musím ti říct, že vypadáš opravdu impozantně. Nikdy bych netušila, že tě zařadím mezi soukromých pár inspirátorů. A vidiš. Ty, Leopardice, Adéla z Hells. A kde je mamka Nika, ticiánová Teruna a nebo unyle pseudovamp Martina? Bravo, bravissssimo : ).

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuš - bylo to prostě úžasný :) děkuju!
    Wendy Ká - děkuju!
    Domi - dík!
    Annette - díky! ty šaty už mám asi rok takže už asi neseženeš...ale určit najdeš podobný :)
    Zlata - no já bundy nenosim a tenhle kabát zrovna moc nehřeje takže musim vrstvit :)
    Anonymní - teda uplně se červenám! děkuju moc těší mě že máš takový názor!

    OdpovědětVymazat
  7. Jop! Tak se na ni musí,zimu potvorovatou!
    :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.