čtvrtek 1. prosince 2011

Konečně

Už mě ty vlasy nudily a fakt jsem chtěla nějakou změnu... Takže když se vyskytl strojek šla jsem na to! Je to jenom trošku a hlavně nenápadně ale hrozně mě to baví :)
Jinak... Opravdu teď nestíhám nestačím... Příští týden máme divadelní představení takže zkoušíme no a hlavně - zkoušky se blíží! Jsem vyděšená docela...
Tak co vy na oholenou hlavu? :)

Mějte se skvěle!

Alice







16 komentářů:

  1. páči sa mi aký to je punk a zároveň také decentné, vzdy som chcela, nikdy som sa neodvazila :D

    OdpovědětVymazat
  2. I když jsem milovnice extrémů (když rtěnka, tak neon, když vlasy dolů, tak z půlky hlavy apod.), tak se mi tato lehčí verze líbí mnohem víc, nepřijde mi tak tvrdá, ale taková něžnější a zatraceně dobrá.

    2. fotka je úplně nejlepší, takhle přesně bych si to foukala. Kontrast jemnosti a radikálu.

    Spokojenost

    OdpovědětVymazat
  3. om nom nom, tipovala som naozaj všeličo, toto nie :)
    ale na tebe skveléé !!

    OdpovědětVymazat
  4. Je to hustý! :) Já bych do toho určitě nešla, ale k tobě se to hodí!

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa to vždy páčilo, len tá odvaha chýba :D
    a dobre to vyzerá, veľmi!

    OdpovědětVymazat
  6. pohoda....to neni ani moc vidět, v létě klidně vem i víc:D...a jsem s tim v poho, vlasy okolo uší stejně akorát překážej
    jinak se mi hrozně líbí, když je vyholeno na půlce hlavy a na druhý je všechno normal, ale já na to nemam hlavu ani vlasy

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. pekné :) ja by som odvahu nemala :(

    GIVEAWAY on my blog
    karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. mě se to strašně líbí taky jsem si chtěla vlastně chci vyholit kousek na boku , naší by mě zabili :D
    a k těm tvým vlasům skvělý!!

    OdpovědětVymazat
  10. Páči sa mi :)
    Len mi to (aj na mne ) už začína liezť nanervy, lebo to všade vidím :D Ale tak, to asi netreba riešiť.

    OdpovědětVymazat
  11. nice pics!!! lovely earrings... enjoyed your blog..following you now..

    visit my blog for my internationsl christmas giveaway!!!

    kissess!!

    OdpovědětVymazat
  12. kebyže to nemá pomaly každý, tak by sa mi to páčilo omnoho viac :)

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi krystal jako nausnice :) A moc hezky blog, urcite sleduji!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak nějak jsem to tipovala. Moc se mi to na tobě líbí, zvlášť s těma krátkýma vlasama :)

    OdpovědětVymazat
  15. Véčko - decentní punk to je moje :)
    Erinayet - děkuju moc! a však sem to původně měla vyholený na půlce hlavy :D
    Zuz - dík! :)
    Skodulka - děkuju!
    Wendy Ká - však jsou to jenom vlasy to doroste :D dík!
    balzu - však jsem to měla v létě víc - http://livinginthewonderland.blogspot.com/2011/05/pleska.html :) děkuju!
    MischaS, Zuzankita✝K. - díky!
    Petul - musíš nenápadně třeba si nevšimnou :D a děkuju!
    Cardi - teda tady v Leidenu to nemá nikdo takže dobrý :D děkuju!
    dina vanessa mercado - thank you!
    Evs - v Leidenu to nefrčí uvidim doma no :)
    Aneta - děkuju a vítám tě! :)
    Marankova - děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.