čtvrtek 22. prosince 2011

Bittersweet

Tak jsem doma... Home sweet home chtělo by se říct ale neni to tak jednoznačný... Tolik se mi stýská už teď! Po lidech po kole po tý pohodičce... No prostě celkově... Ještě že toho mám doma tolik na co jsem se tak těšila... Ale post-erasmus syndrom je prostě klasika a kdo nezažil nepochopí...
Loučení bylo důkladný a opravdu zábavný :) Proto jsem se taky takovou dobu neozvala... Ale nebojte už jsem zase tady!
Fotky jen tak nahodile z posledních dní...


Poslední párty... S naším Romeem aneb děsný pózování :)

A poslední afterparty na Herengrachtu... Pořád si řikám - uvidim ty lidi ty skvělý úžasný lidi ještě někdy? Jenom na týhle fotce je Holanďan Australan a Nor... Jo a nevim to uplně jistě ale myslim že tam zrovna hraje tohle :) (Koukejte si to pustit!!!)

Poslední výlet do Amsterdamu a božský botky :)

Poslední ohlédnutí...

Bylo to tak úžasný! Pořád nějak nemůžu uvěřit tomu že je konec a teď ležim ve svojí posteli...

Máte podobnou zkušenost? Nebo nějaké dotazy? Ráda odpovím na formspringu :)

Tak se mějte krásně!

Alice

10 komentářů:

  1. to fakt? ty jo, ubehlo to nejak rychlo :) Tak vitaj doma :)

    OdpovědětVymazat
  2. haha zrovna prozivam totez vid! tesim se ale z te uvidim baby! vse bude dobreeee!!!! ikdyz fnuk no...

    OdpovědětVymazat
  3. je hrozně zvláštní jak jsi nechtěla opustit čR a ted se ti stýský zase po N ..:) ale chápu to..

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla týden v Anglii a taky se mi nechtělo domů......mám v plánu se tam časem vrátit a zůstat tam hodně dlouho......

    OdpovědětVymazat
  6. ja zrovna sedim v londyne v hostelu a dokopavam se k check out, vsichni uz odjeli...zitra rano budu v glasgow a v praze az 29.12..k rodicum se ale dostanu az nekdy ehm v prubehu ledna takze ano odkladam ten navrat a doufam ze to erasmus syndrom trochu rozmaze a zeslabi..i ten londyn jsem si dala abych tenhle tyden nevidela vsechny spoluzaky odjizdet, furt bych bejvala brecela. white stripes jsme taky v glasgow poslouchali ale jeste vetsi hit byl iggy pop, ze zacatku :) pak uz si nikdo nic nepamatuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Panejo. Já loučení nesnáším, vždycky se bojím, že ty lidi už nikdy neuvidím.
    Jsem ráda, že jsi doma!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. nejen post-erasmus, já se z Japonska vzpamatovávala asi dva měsíce... ale Nizozemí nemáš zas tak daleko přeci ;o)

    OdpovědětVymazat
  9. teda, to uteklo! na erasmu jsem nebyla, ale pár měsíců v zahraničí jsem strávila a taky jsem pak nemohla uvěřit, že už jsem doma!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Suzi - no utelko to hrozně rychle! dík!
    Oksi - no velký fňuk! musíme dohodnout nějakej pražskej srázek :)
    Ivuš - no já už od začátku věděla že nakonec to bude smutný...
    Audrey - no já do Leidenu ještě někdy musim!
    Arašídová - jako málem sem se ubrečela a ještě furt mě to zasahuje... achjo bylo to tak boží! a s pamětí je problém to je jasný :D
    Luczynka - ani nevíš jak se bojim já... a dík!
    Ája - no to je fakt proti Japonsku je to za rohem :)
    Katie - je to prostě divný... a všichni mluvěj česky! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.