čtvrtek 29. prosince 2011

Batman

Zbožňuju Batmana žejo... Takže tyhle šaty to byla jasná volba! Není to vánoční dárek mám je už delší dobu - prošly si se mnou závěrečnym párty týdnem v Leidenu :) Ale ještě jsem vám je neukázala! A to jsem od začátku měla vymyšlený že musím vyrobit Batman-gif :D

Doufám že se mezi vámi najde někdo kdo je stejně nadšenej a natěšenej po shlédnutí traileru na nejnovější část - The Dark Knight Rises! (Pro ty kdo ještě neviděli tak tady!) (Pro ty co netušej o čem mluvim - nejdřív se zamyslete na závažnejma mezerama ve svém filmovém vzdělání a potom koukněte na tohle a hlavně na tohle!!!)











make a gif
Letííííííím!

No prostě ty šaty zbožňuju! Jsou z h&m!

A co mě teda vrcholně štve je nedostatek sněhu! Co to je? Prosinec a v Jablonci žádnej sníh? Hrozné opravdu hrozné...

Mějte se krásně!

Alice

16 komentářů:

  1. strasne ti to slusi- saty a boty paradni a ty krasna! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aličko ty jsi lepší než Batman! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo ten novej film bude suprovej!! Ten trailer vypadá dobře! :) už se na něj těšim a šaty jsou suepr! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to sluší, šaty a boty jsou perfektní. Sněžit má zejtra a prej i v nízko položenejch místech.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se na poslední díl taky těším.. :) Temný rytíř s Heathem miluju..! A ty šaty jsou super, Batman by z tebe měl radost!! ;) :D

    OdpovědětVymazat
  6. to je srandovní :) sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  7. jééé ty jsou parádní! Moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  8. tybrďo, tybrďo, tybrďo! to chci vidět, ale počkám si do ki(ki)na...:D

    jsi skvělá batgirl, alice. bruce by byl nadšený.

    OdpovědětVymazat
  9. Nolanovi bezmezně věřím. Bude to geniální završení, nemůžu se dočkat.
    (Takže Jablonec je nové Gotham city jo? :D Suprový!)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám kamaráda v Jablonci a taky si stěžoval. :D Ty šaty jsou super, Batman je lepší než Superman & spol. Držím ti v palce v Batman kariéře.
    PS: Super punčošky. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsou fakt bezvadný!
    Já jen doufám, žes ten sníh teď nepřivolala, páč já jsem z Liberce a snížek teda opravdu nechci:D:P

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. fííhaaa !:) celá peknáá <3

    OdpovědětVymazat
  13. zvrsok sa mi velmi paci, strihovo uplne!
    aaa ohladom votrelca, tiez je to u mna pol na pol...v 2 ma Newt presvedcivo sialeny vyraz... :)
    xxx

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.