středa 23. listopadu 2011

Wedding

Za tu dobu co jsem tady v Holandsku jsem narazila na dvě svatby a tak jsem si řekla že se s vámi podělím o pár fotek :)
První byla v Haagu... Moc se mi líbily šaty - netradiční délka ale vypadá to dobře :)



Druhou svatbu jsem viděla v Goudě... Nevěsta je zřejmě Indka a její šaty se mi moc líbí! A taky ostatní svatebčani jsou krásně barevní!




A to nejdůležitější? Všechno svatební mě teď dost zajímá z jednoho prostého důvodu... Moje milovaná sestra se bude vdávat!!! Ani neumim vyjádřit jak jsem z toho hotová! Moje velká ségra chápete?! Nejdůležitější jsou šaty samozřejmě :) Máte nějaké nápady návrhy kam na šaty? Myslim si že moje sis by zvládla i něco trochu netradičního :) A tadááá to je ona!


Doufám teda že se nebude hněvat že její svatbu tak medializuju :D (Co?) Když já už se nemůžu dočkat! A taky se mi teda jako stýská...

A co vy a svatby? Řešili jste něco takového s někým blízkým?

Mějte se krásně!

Alice



5 komentářů:

  1. Určitě by byla škoda schovat její nohy, tak jí to vyřiď. ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Letos sem zažila svoji první svatbu, přítelův bratr se ženil a já byla od začátku u příprav, takže sem to zažila a jsou to ještě vcelku čerstvé dojmy.. :D a za rok to snad bude čekat mě, takže už tak pomalu ale jistě taky pokukuju... :) a teda tyhle šaty - ať už ty bílé v té netradiční délce nebo ty modré té Indky jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jasne, ze nevadi :) Aspon nekdo se tim zabyva, ja na to totiz vubec nemam cas... Ale urco chci kratky saty!
    velká ségra Kacena

    OdpovědětVymazat
  4. C.A.Suns - ha už si to určitě přečetla :)
    suzi - proč naštěstí?
    Skodulka - týjo za rok jdeš do toho jo? zajímavé!
    Káčo super! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.