středa 16. listopadu 2011

Volendam

V neděli jsem byla na výletě v malebném Volendamu... To je takové malé městečko vlastně přístav u moře... Bylo to tam fajn a taky byla šílená zima...


Volendamské tradiční kroje jsou vlastně brány za kroje národní no a ve Volendamu na tom pěkně vydělávaj... Takže se můžete nechat vyfotit v kroji se spoustou dalších velmi holandských atributů - a to vše za 15euro o neber to :D (Já do toho teda fakt nešla...)



Ale hlavním lákadlem jsou opravdu krásné tradiční domky...





A přístav a moře...od kterýho šla děsná děsná zima!



To nejdůležitější ale nechávám nakonec :) Do Volendamu totiž přijel Sinterklaas! To je něco jako náš Mikuláš... Ale je to vlastně biskup co přijíždí na lodi ze Španělska a doprovází ho družina černochů... 5. prosince mu potom děti říkají básničky a on jim zato dává dobroty... Jenom teda nevim co tu bude skoro měsíc dělat když přijel už teď :D Ale bylo to hezký bylo tam hodně dětí co zpívaly nějaký koledy a taky byl ohňostoj... No fakt zajímavý :)



A tady prosím hledím vstříc světlým zítřkům... Ovšem popravdě moje dny teď budou naplněny především studiem... Už mám termíny všech závěrečnejch zkoušek a jako 12.12., 14.12 a 16.12. tzn obden to bude fakt šílenství!!! Musím se hodně učit...


Tak co říkáte na holandské tradice?

Mějte se fajn!

Alice

12 komentářů:

  1. mne sa tie holandske domčeky vzdy starsne pacili!a tvoja ciapka je mega, tiez som chcela nejaku s pandou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. máám uplně podobnou čepici,sakra!:D ale jako krásná je!
    do holandska někdy chci jet.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká reportáž. Tak přeju hodně štěstí k Sinterklaasovi a taky ke zkouškám:)

    OdpovědětVymazat
  4. hele mame zkousky uplne ve stejny dny :) a ja pak 18.12 jedu do londyna a na stedrej den budu zase zpatky v glasgow na posledni velkej mejdan do 29.12, tak se mam aspon na co tesit potom :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda tyhle Tvoje cestovatelské zápisky. A taky tu pandí čepici - úplně skvělá k té patce! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Wendy Ká - jsou prostě nejhezčí :) a děkuju!
    Kompi - pandičky jsou nej! :) a do Holandska určitě jeď je to krásná země! :)
    ivii - souhlas!
    eL Familia - děkuju moc!
    Arašídová - tak se můžm zcvoknout společně :D já už 20.12. mířim domů...
    Alya - děkuju moc jsem ráda že se to někomu líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. v holandsku je snad kazde mesto pristav u more :D je tam naadherne no!

    OdpovědětVymazat
  8. Katie to je docela dobrej postřeh! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ja jsem teda v Holandsku navstivila uz asi 15 mest a ani jedno nebylo u more :D

    OdpovědětVymazat
  10. mám podobnou čepičku! z H&M? jinak zdravím z Groningenu!:-) doei doei

    OdpovědětVymazat
  11. Adéla - no těch dalších 15 u moře určit je :D kde jsi byla?
    Anonymní - zdravim na sever! :) a čapku mám z river islandu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.