pondělí 14. listopadu 2011

Sun

Je tak krásně! Svítí sluníčko a přitom je děsná zima a to je moje oblíbený počasí :)
Za posledních pár dní se toho stalo hrozně moc... Vlastně je zajímavý jak málo toho je vidět takhle z blogu... No jo autocenzura a uvědomování si toho že tohle čte třeba i moje drahá rodina prostě funguje... Takže ahój babi a čau ségry :D (a taky pozdrav do Glasgow - máš recht Arašídová)
Takže jen tak ve zkratce... Zpívala jsem karaoke - ano já která neumim vubec zpívat :D A bavilo mě to! Byla jsem v Haagu na koncertě Polemic a byla to úžasná šílená parádní akce! Pak jsem trochu stonala ale už je to dobrý (až na pocit že si brzo vysmrkám mozek ten ještě stále trvá...) a včera jsem byla na dalším super výletě... K tomu se vrátím později...
Čas hrozně letí a než mrknu budou Vánoce... Tak si musim užívat :)

Užívejte si i vy! :)

Alice







Kabátek je úlovek ze slev v h&m (a je černý uplně černý a vubec ne hnědý - to to slunce), svetřík zase ze sekáče no a všechno ostatní už tady bylo tak stokrát žejo :)


A kdyby něco moc ráda odpovím na formspringu :)

11 komentářů:

  1. Poslední dobou se mi tvoje outfity líbí víc a víc.:)
    Ty boty mě baví!

    OdpovědětVymazat
  2. tie botky!!! krása :)

    karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Je ti jasný, co mě napadlo při prvním pohledu na fotky! :D "Aličko, ty máš hnědej kabát?!" :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastně hnědě vypadá i ta sukně a svetřík, heh :D

    OdpovědětVymazat
  5. tebe to pristane čím ďalej tým viac !!! *

    OdpovědětVymazat
  6. jeej taky zdravim teda :) no jako je to svata pravda, premyslela jsem, ze bych popsala jak tak probiha nas erasmackej den tady v glasgow, ale kdybych vynechala vsechno nevhodne, tak by se to dost scvrklo :D

    OdpovědětVymazat
  7. I enjoyed checkking out your blog. Let me do the same for you. Visit http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. tobe to zase tak slusi! a kabatek mam ze slev taky, jen se bojim ze bych v nem uz umrzla, ale tak kdyz te v nem tak vidim, tak to s nim mozna jeste zkusim:)

    OdpovědětVymazat
  9. Elee - děkuju moc to mě těší! :)
    Wendy Ká - :)
    Zuzankita✝K. - dík!
    Linda - no jasně :D já nevim nějaký divný světlo mě zhnědilo :D všechno je to černý!
    Zuz - ó děkuji krásko :)
    Arašídová - no přesně :D myslim že to máme uplně stejný :)
    Clara Turbay - thx!
    xpixiex - no chce to dva svetry a teplou šálu :) a děkuju moc!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.