pátek 25. listopadu 2011

Pomoc!

Potřebuju vaší pomoc! Dnes večer jdu na Summer of Love party a hippie outfit je jasná věc :) Na to se mi výborně hodí má nová sukně ovšem - co dál? Šátek do vlasů! Jasně a co dál? A tady dávám prostor vám! Mám tři nápady a nevim nevim... Pomozte poraďte!


Nápad první... Ptáčkaté triko odhalená kůže náušnice z peří... A úsměv samozřejmě! :)




Nápad druhý... Krajka a výrazné šperky...





Nápad třetí... Králíčkové triko a pohodička...



Tak co? Co se vám líbí nejvíce? A co vubec? Nebo máte nějaký jiný nápad? Děkuju předem za reakce! :)

Peace and love!

Alice

27 komentářů:

  1. Mě příjde nejlepší to druhé.Tričko i náramej jsou bezkonkurenční.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi nejvice libi to druhe. To prvni urcite ne! A mozna ten satek by sem uvazala nejak trochu jinak:)

    OdpovědětVymazat
  3. Elee - dík dík! ani sem to tam nenapsala trika jsou všechny h&m náramek je z topshopu :)
    Anonymní - jak jinak bys navrhovala uvázání? já sem s šátkama amatér... a proč to první určitě ne? a dík!

    OdpovědětVymazat
  4. a mě se právě to první líbí nejvíc! jenom bych přídala nějaké korále až po pas...

    OdpovědětVymazat
  5. jednička- odhalené rameno, hmmmm! a úsměv k tomu..:)

    OdpovědětVymazat
  6. prvníííí! ten šátek bych taky uvázala jinak. jen nemám šajnu jak:) sukně je krásná, tríčo s ptáčkama, ve třetím modelu s králíčkama, a náramek ve druhém outfitu, jsou naprosto boží!

    OdpovědětVymazat
  7. První mi přijde nejvíce hippies, k tomu jak padl návrh - nějaké korále a bylo by to.. :) ale druhý se mi líbí celkově nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  8. neviem sa rozhodnut medzi prvym a druhym, ale tu satku si daj asi fakt nejak inak

    OdpovědětVymazat
  9. První, první!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. nějaký umírněný hippík, čoveče :)
    nejvíc se mi líbí ta poslední varianta (z čisté lásky k minimalismu)

    OdpovědětVymazat
  11. Jednoznačně první varianta, tričko s ptáčky a velký úsměv, to ti sluší nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  12. číslo 2, rozhodně !! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Podľa mňa sa úplne hodí ten prostredný outfit aj s tými doplnkami ...dokonalé na párty
    a uži si ju

    OdpovědětVymazat
  14. Druhý se mi zdá nejlépe zkombinovaný :)

    /Moc děkuju za komentář, na ty servery se určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  15. šátek u vázat tak aby ti koukala trochu patka z vlasů z ofiny!!jen jako čelenku

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych to viděla na nějakou batiku:) ale z outfitů se mi taky nejvíc líbí číslo dvě.

    OdpovědětVymazat
  17. I když ani ten druhý outfit není špatný, rozhodně hlasuji pro první, přijde mi nejvíc hipies :)

    OdpovědětVymazat
  18. Kdybys měla ploché břicho, tak jednička, ale takhle dvojka.

    OdpovědětVymazat
  19. děkuju hrozně moc za vaše komentáře! :)
    poslední anonymní - mám plochý břicho...

    OdpovědětVymazat
  20. no v klubu bylo vedro a na balkóně sice zima ale v bytě nemáme vhodné pozadí takže jsem to tu chvilku vydržela :)

    OdpovědětVymazat
  21. Když myslíš, že máš, tak ok. Já jen říkám, že bych v tom ven nevylezla.

    OdpovědětVymazat
  22. no zrovna ten den jsem se tak cítila dobře a zdálo se mi že moje břicho vypadá v pohodě... jinak bych tak samozřejmě taky nevylezla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.