čtvrtek 17. listopadu 2011

Metal

Lak s metalickým efektem jsem sháněla už dýl a zároveň jsem měla chuť na něco modrého takže tento lak byla jasná volba :) Taky jsem si konečně pořídila teplé punčochy... Speciálně vhodné pro jízdu na kole!

Jinak včera jsem si užila extra skvělý večírek a aspoň o jeho závěr se musim podělit... Asi tak 4 ráno a asi tak šest lidí v gyrosárně......tanec na řeckou hudbu výroba vlastních gyrosů všude spousta oliv a piva a kouření uvnitř no a nic se nemusí platit a Řekové nic neřeší... Opravdu výborný! Zbožňuju gyros :)

A co vy a gyros? A metalické nehty?

Mějte se skvěle!

Alice




9 komentářů:

  1. Jasně, že nic neřeší, proto to taky u nich tak vypadá:-) Ale večírky mají výborný, to se jim musí nechat. Dohromady s šedivou vypadá ten lak skvěle

    OdpovědětVymazat
  2. Suzi - to jsem ráda že sem se ti trefila!
    Wendy Ká - anoano!
    Linda - no to nekomentuju :D
    Ivuš - díky!
    Nika - děkuju :)
    Terez - no to jak to u nich vypadá tady teda docela řešej - hlavně se omlouvaj všem Němcům :D a děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  3. večírky s řekama, události na které se nezapomíná!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Katie přesně! ovšem na druhou stranu by si to človk musel všechno pamatovat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.