pondělí 21. listopadu 2011

Lust

Znáte to... Po něčem toužíte a sháníte a hledáte a pořád nic... Nakonec na to už skoro zapomenete ale ta touha tam pořád je... A potom najednou se to objeví! Už se to možná nehodí nebo už je po sezóně ale to vlastně vůbec nevadí a člověk je šťastnej a sen je splněnej :) Tak to je příběh o mě a téhle sukni... Toužila jsem po takové už fakt dlouho! A nakonec jsem jí získala uplně nečekaně od Zuzky no a mám z ní největší radost :)

Venku je mlha... Taková mlha že je to až působivé... Při dnešním focení jsem skoro zmrzla tak doufám že se vám aspoň budou fotky líbit :)

Po čem toužíte a co jste si už splnili?

Mějte se skvěle!

Alice







19 komentářů:

  1. Teda, tyhle fotky jsou fakt parádní! Ta mlha dělá úžasný věci.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To sú moc krásne fotky ...tak éterické

    OdpovědětVymazat
  3. Třetí odspoda se mi líbí moc. Sukeň dobrá, dobrá! A máš teď moc fajnovej sestřih! Takhle bych to nějak udržovala. Vážně dobrý!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Podobnou (akorát ne plisovanou) jsem si koupila v květnu v Londýně a ještě jsem jí neměla na sobě, pořád jsem čekala, až přejde ta šílená posedlost dlouhýma sukněma, tak se těším na jaro, až to zas nikdo nebude nosit a budu jí moct konečně vytáhnout:-)

    OdpovědětVymazat
  5. černobílá ti sluší, kočko!

    OdpovědětVymazat
  6. Za prvné velmi závidím, že ti tato sukně sedí (mě se tyhle sukně moc líbí, ale vůbec na mě nejsou pěkné).
    Za druhé myslím, že každá z nás má tyto touhy po těch "dokonalých" kusech oblečení - u mě to jsou jednoznačně retro šaty a ty "perfect and comfortable high heels" (o kterých vím, že prostě neexistují).

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluju mlhu a ta sukně je krásná a Tobě to sluší, a teda obdiv za to mrznutí, ale vyplatilo se! :-)
    Zajímavá otázka :-) No splnila jsem si toho už docela dost, ale jinak pořád po něčem toužím.. Po poznávání nových míst například..

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou fotky! Tomu říkám atmosféra! :) Máme podobnou sukni, akorát že si na ní trošku šlapu :)

    OdpovědětVymazat
  9. great pics and you skirt looks wonderful:)!

    <3

    OdpovědětVymazat
  10. Suknička je veľmi pekná!

    http://stylishfox.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. to je vždy super, ked sa niečo iba tak objaví.
    ja to mám zas tak, že to čo si predstavujem presne najdem v sekáčoch(: podla mňa si to nejak priťahujeme myslou.

    OdpovědětVymazat
  12. toto je genialni! hlavne ta prvni a druha! ta mlha me tady taky fascinuje, horsi uz je to, kdyz clovek nekam potrebuje letet ;) mohla bys mi prosim rict, kde tady v Holandsku nakupujes nebo mne tady pridjdou vsechny obchody na jedno brdo... <3

    OdpovědětVymazat
  13. Elee - děkuju moc!
    Luczynka - díky!
    Alica - děkuju! označení eterické si vážím o to víc že je od takové víly jako jsi ty!
    C.A.Suns - dík! no a mě už ty vlasy začínaj nudit :D
    Tereza - já tuhle na jaře nesundám! :)
    Katie - díky! :)
    The Fashionable Brunette - dík! a souhlas! pohodlný podpatky taky řadim mezi touhy :)
    Suzi - no to mi taky...
    Alya - děkuju moc! a cestování se řadí hodně vysoko mezi ty nemateriální touhy :)
    Cherry - díky! no ta moje by zase mohla být o kousek delší :)
    Hanna & Christel - thank you! :)
    Wendy Ká - díky!
    Gabrielle - thank you :)
    stylish fox - děkuju!
    cardi - tak přitahování myslí mě musíš naučit mi se to většinou nedaří! :D
    MeMe - děkuju moc! no já vlastně moc nenakupuju (nejsou finance...) ale když tak asi h&m a jeden super sekáč tady v Leidenu... nic speciálního...

    OdpovědětVymazat
  14. Jeee super som nevedela ze ty zijes v Holandskuuu!!! Aj ja chceeeeeeeem! moje kamosky tam studuju na Uni a ja by som chcela tiez.. elnze sa bojim od znova zacinat!! :)

    Btw. tie Steak House su na kazdom rohu, nic pre mna bo ja som Vegan, ale musela som sa prisposobit, mala som fajny salatik! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Donchinka - jojo už tři měsíce :) ale za chvíli už jedu domů... a to sem teda nevěděla že je to všude ale fakt to vypadá uplně stejně jako to kde jsme byli my...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.