čtvrtek 3. listopadu 2011

Gouda Gouda

V pátek jsem si udělala výlet do Goudy... Ano to je město po kterém se jmenuje ten geniálně výborný sýr :) Výlet byl uplně super! Užili jsme si spoustu srandy koupili jsme si sýr prošli jsme se po městě poseděli v parku... No paráda :)


Krámků se sýrem je v Goudě opravdu hodně :) Ale teda zrovna na týhle ceduli se píše cosi o kuřeti...


Krásná radnice z patnáctého století která stojí uprostřed náměstí... Výborný okenice!


Já ty kanály a ty domy fakt zbožňuju!


Oblíbené rčení a znak Goudy...


St. Jans Kerk - jeden z největších kostelů v Holandsku ve kterém jsou taky krásné vitráže... No ale vevnitř zrovna byla nějaká svatba takže jsme tam nemohli což mě teda dost mrzí...




A samozřejmě sýr! Absolutně luxusní!!!


A aby jste věděli že i v Holandsku jsou občas ošklivý baráky...no nepřipomíná vám tohle nějakou maloměstskou Jednotu? :D


A co na svačinku na celodenní výlet? Já doporučuju balíček mrkve a jablečný mošt!


Růžové martensky + modré punčochy = moje nejoblíbenější kombinace :)


A tu šálu prostě miluju! Je nejteplejší a nejlepší na zachumlání!



Seděli jsme půl hodiny na nádraží a nudili jsme se takže fotky v letu nás fakt bavily :D

Nejradši bych jezdila na výlety pořád! A v sobotu jedu do Amsterdamu tak se hrozně těším!

A co vy jaký máte nejradši sýr? A kde jste byli naposledy na výletě?

Mějte se krásně!

Alice

18 komentářů:

  1. Kombinace silonek a martensek je fakt pěkná.Koukám,že ti rychle rostou vlasy.:)
    Taky bych si dala nějaký výlet.Teď jsem dlouho nikde nebyla,ale chystám se na Vídeň.

    A nejoblíbenější sýr je u mě hermelín obalený v zeleném pepři.:)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Jsem ráda, že jsis to užila!! :) a ty Martensky jsou krásný!!

    OdpovědětVymazat
  3. No ty sýry!!! To je sen! Mňam! To je sen! :) A ta radnice je fakt moc hezká! To se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo uplne ti zavidim ty syry. tady ve skotsku je to sileny. jsou tu jenom tri druhy syra - mature cheddar, mild cheddar a medium cheddar :D

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja chcem!Výlety mi už od leta chýbajú:/
    A modré punčochy sú najviac:)

    OdpovědětVymazat
  6. neviem či som viac paf z Goudy, z modrých pančušiek alebo z teba !

    OdpovědětVymazat
  7. ty martensky jsou prostě nej..! závidím. no a sýry já mám hrozně ráda kozí, především takové ty hodně dlouho zdrající, nejen kozu, ale i ovu ič krávu. a parmazán, nebo třeba česká grand moravia není špatná. a takové ty smradlavější kozí taky miluju...:D miluju sýry, no...

    OdpovědětVymazat
  8. Joj ty okenice :) líbí se mi jak jsou jen do půl okna :D

    OdpovědětVymazat
  9. holandský maasdam v poslednej dobe a inak milujem všetky syry, takže ti ten pobyt celkom závidím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Holandsko je opravdu krásný, se všemi těmi kanály a krásnými baráčky.. A Amsterdam Ti závidím, tam bych se ráda taky podívala.. Sýry miluju snad všechny, ale nejvíc... asi parmazán a kozí s brusinkami.. A naposledy jsem byla na výletě v Lounech a P.Týnci, několik fotek mám na blogu :-)
    A modrý punčošky s martenskama vypadají úžasně, taky letos nejspíš půjdu do martensek :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Sýry u nás doma mají své čestné místo! :) ..a poslední výlet do Stockholmu bych si zopakovala hned...nejlíp na pořád!

    OdpovědětVymazat
  12. coo? to ti na celodenni svacu staci mrkev a most? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tie bábetkovsko ružové martensýýýý

    OdpovědětVymazat
  14. na první fotce mě uhodilo do oči : ook hebben wij de lekkerste paardenworst - v překladu : mamé také lahodnou koňskou klobásu :DD Jinak punčošky jsou nádherný!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Elee - děkuju! a máš recht rostou mi hrozně rychle :) a do Vídně bych se taky chtěla podívat...
    Ivuš - děkuju moc :)
    Skodulka - to jsem ráda že sem tě tak nadchla :) děkuju!
    Arašídová - no a já ještě cheddar fakt nemusim...chuděrko!
    Anya - tak honem na výlet! a dík!
    Zuz - oh děkuji!
    Bambi - musim si koupit nějakej kozí! a dík krásko!
    Suzi - na zdraví!
    Linda - moc to nechápu ale taky se mi to líbí :)
    ivii - dík! ale teda já si normálně kupuju tu nejlevnější Goudu žádný velký rozmazlování...no ale i ta nejlevnější tady je lepší než co v Čechách :D
    Alya - děkuju moc! a martensky doporučuju jsou super :)
    Bohemian Life - tam bych se taky chtěla podívat!
    M! - ještě sem měla kus pizzy...nestíhačka!
    Dor - miluju je :)
    Anonym - héééééj děkuju za tenhle překlad to mě fakt šíleně pobavilo! díky!!!

    OdpovědětVymazat
  16. vypada to moc hezky, asi se tam taky zajedu podivat :) nejlepsi je, ze spravne v originale se ten syr vlastne jmenuje chouda :D

    OdpovědětVymazat
  17. Zuzi můžu rozhodně doporučit :) a výslovnost jsem slyšela i "chúda" :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.