čtvrtek 24. listopadu 2011

Details

Jen pár detailů ze včerejšího večera před odchodem na párty... Byla jsem celá v černé až na oranžové nehty a růžové rty... Což je kombinace která mě vážně baví :) Celkově chci víc nosit rtěnky! Motivovala mě Adéla se svým předsevzetím... Tak se přidávám :)



Dneska jdu na Thanksgiving dinner tak jsem na to zvědavá! Bude i krocan! Beru s sebou foťák takže se potom určitě podělím o nějaké fotky :) A předtím jdu péct brownies! Po třech měsících bez pečení se na to vážně těším! Teda doufám že nic nezkazim...

Oranžová a růžová co vy na to?

Mějte se skvěle!

Alice

11 komentářů:

  1. Miluji kombinaci černý a hodně pestrých barev prostě!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Oranžová a růžová, určitě:) Ta kombinace černých šatů a výrazného laku je skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  3. O a ďakujem za kompliment v predposlednom poste...alebo poste ešte pred tým
    To o tej kráske :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ráda, že jsem tě inspirovala :) Já dnes měla béžovou, což sice není tak výrazná, jako ty tvoje, ale je skvělá! A ten oranžový lak, mmmm...

    OdpovědětVymazat
  5. Černá a neonové. Kamarádi do deště!

    OdpovědětVymazat
  6. Luczynka - tak to nejsi sama! :)
    Grin - děkuju!
    Alicia - dík! a nemáš zač krásko! :)
    Adéla - já ti děkuju! :) a nějakou míň výraznou bych taky potřebovala...
    Wendy Ká - díky!
    Marankova - rozhodně!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky poslední dobou nosím výrazné rtěnky, ale spíše do červena a do hněda, růžová by na mě asi vypadala dost divně..

    OdpovědětVymazat
  8. Nellie K. - červené mám taky ráda ale hnědé jsem nikdy neskoušela...ono vůbec neni snadný najít tu správnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  9. já nosím rtěnky docela často....taky jich mam docela sbírku:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.