neděle 27. listopadu 2011

Dazed and Confused

Včera jsem viděla skvělý film! Dazed and Confused! (Česky Omámení a zmatení což zní hrozně...) Jde o jeden letní den a noc v život amerických středoškoláků... A co je na tom nejlepší? Sedmdesátý léta! Skvělá hudba nejlepší auta a úžasný hadry! Vzhledem k tomu že sedmdesátky jsou zase v módě tak Dazed and Confused můžu doporučit jako skvělý zdroj inspirace :)
No a protože mám hrozně ráda obrázky z filmů tak vás trochu zavalim... A na Dazed and Confused se určitě podívejte... Sice to neni nejoriginálnější nebo extra objevný film ale je to vážně pohoda :) Navíc si můžete užít mladičké známé tváře - jako třeba 18tiletá Milla Jovovich... A až budete přemýšlet jestli je to Ben Affleck....tak ano je! :)






Nejlepší postava :D


Matthew McConaughey!


Největší frajer!

Rozkošná Milla :)


Tak doufám že jsem vás nalákala! :) Všechny obrázky jsou z weheartit.com...

Jinak... Páteční párty byla skvělá! Děkuju moc všem co jste se vyjádřili u posledního příspěvku!!! Nakonec jsem se rozhodla pro první variantu! Takže se omlouvám příznivcům krajky... Ale krajkové triko si určitě vezmu zase někdy jindy :) Bohužel nemám žádné fotky z párty... Ale byla to paráda a kostýmy byly opravdu povedený :) Týjo párty v kostýmech mi budou chybět...no ostatně jako celej Leiden! No nic...

Viděli jste Dazed and Confused? Máte rádi sedmdesátky?

Mějte se skvěle!

Alice

6 komentářů:

  1. jedu domů 20.12. což je už za chviličku!

    OdpovědětVymazat
  2. musíím se na tooo podííívaaattt!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Mathew!! tak na to se podivam :D

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám, ale tuze jsi mě nalákala! :)
    už jsem proto, že Dazed and confused od Led Zeppelin mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. marankova: Dazed and Confused od Led Zeppelin miluju, právě mi to hraje :) ale Jimmy Page ji převzal už nevim od koho a značně ji vylepšil

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.