úterý 8. listopadu 2011

Dam Style

Dneska jen krátké doporučení...
Mám ráda streetstylové blogy a dneska jsem objevila jeden zaměřený na Amsterdam tak se musím podělit! Koukněte na Dam Styl!
Jinak nestíhám nestačím... Dneska jsem měla konkurz! Chodím tady totiž do divadelního klubu a v prosinci budeme hrát Romea a Julii... Podílela jsem se na přepisování scénáře a řeknu vám bude to šíleně vtipný... Předělali jsme to totiž na takovou teenage-huličskou komedii :D No doufám že dostanu svou vysněnou roli... A ne opravdu to není Julie! Je to kněz/šaman :)
A tady už asi fakt začala zima... Je šedivo vlezlo a celkově hnusně... No snad ještě někdy uvidím slunce...
Zítra zase jedu na výlet! Tentokrát do Haagu na koncert Polemicu :) Těším se!
Mějte se krásně!

Alice

Fotka samozřejmě z Dam Stylu...

1 komentář:

  1. Tak nám někdy o té divadelní hře napiš víc! :) To by mě zajímalo, co jste z toho stvořili! :D a tvá role zní zajímavě! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.