neděle 6. listopadu 2011

Amsterdam

Včera jsem se účastnila skvělého výletu do Amsterdamu! Byla to paráda a teď máte jedinečnou příležitost se mnou nakouknout do několika muzeí :)


Začínali jsme projížďkou na lodi... Ano po více než dvou měsících v Holandsku sem konečně jela na lodi! A tohle je taky jediná fotka mě kterou vám dneska poskytnu... Nějak se mi nechtělo se fotit...


Tahle úžasná budova v přístavu je Science center - Nemo... Z druhé strany je líp vidět že vypadá jako loď :) Ale z týhle strany je vidět srdce na střeše :)


Dobrá cedule na obrovskym parkovišti kol... (Tři křížky znamenají Amsterdam kdyby náhodou měl někdo problém s významem :) )


Po projížďce následovala procházka a potom večeře! Více než dva měsíce bez pizzy konečně skončily a já si pochutnala :)


Skvělá cedule ovšem to že mi tam čirou náhodou vjel člověk na barevně ladícím kole a ještě se na mě usmál - k nezaplacení :)

A teď už k tomu hlavnímu... Cílem našeho výletu totiž byla Muzejní noc! Neboli Amsterdam Museum Nacht... Za cenu vstupného do jednoho musea jich můžete navštívit všech 45 co jich v Amsterdamu je a navíc se ve všech něco děje...


Naší první zastávkou bylo Museum het Rembrandthuis tedy dům ve kterém bydlel Rembrandt ze kterého je dnes muzeum... Jde o takové docela klasické muzeum kde vidíte jak Rembrandt žil kde maloval a stěny jsou plné jeho obrazů...



Pokračovali jsme do Amsterdam Tattoo Museum... Tam se mi líbilo uplně nejvíc :) Byla tam totiž spousta skvělejch potetovanejch lidí a taky kapela co hrála Johnny Cashe! No a lebka jednorožce o to vás nemůžu ochudit! O potetovaný prasečí nožky a příšerku v láku už vubec ne :D


Dalším muzeem bylo Mediamatic Bank... To mě zaujalo ze všeho nejmíň... Moc sem nepochopila smysl všech instalací a nechtělo se mi číst hrozně dlouhý vysvětlivky... To na fotce se jmenuje Evolution of war iconography a to je teda jedna z věcí co mě zaujala...




Posledním navštíveným místem bylo Foam tedy muzeum fotografie... To se mi taky dost líbilo ačkoliv bych opět potřebovala víc informací o jednotlivých instalacích... Ale ty hromady fotek jsou prostě výborný!

Ještě jsme chtěli jít do Van Gogh museum ale už jsme to nějak nestihli... Následovala tedy afterparty v klubu což bylo fakt super :)



A potom hrozně dlouhej pochod na vlak dlouhý čekání na vlak a prospaná cesta vlakem...
Bylo to velmi náročné ale super!
Zítra píšu test tak mi držte palce!

Mějte se skvěle!

Alice



10 komentářů:

  1. jes! muzejní noc v takom meste musí byť riadny zážitok!

    OdpovědětVymazat
  2. to je super! musim zjistit, jestli tady taky neco takovyho mame. jinak me pobavila kombinace potetovanejch lidi a johnnyho cashe - cekala bych tam neco jako kiss nebo tak :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé to je super! Taková úžo muzea.. :) a hlavně úžo akce.. to bych cestovala po muzeích celou noc :D

    OdpovědětVymazat
  4. ivii - přesně tak! bylo to super :)
    Arašídová - zčekni to určitě taky něco takovýho máte :) a já ti nevim já Cashe tak miluju že se mi hodí ke všmu :D
    Suzi - chachá
    Skodulka - přesně to jsem dělala :)
    Evičko no právě! :D

    OdpovědětVymazat
  5. tie hromady fotiek su uplne super! :D ♥
    pekny vylet sla by som aj ja hned :P pch

    OdpovědětVymazat
  6. I love!!
    Mám skoro stejnou fotku Science center.. to je paráda,jak z těch kanálů přejedeš rovnou na móře co? :D

    OdpovědětVymazat
  7. ja si ted poridila muzejni karticku, tak si taky hezky obeham mistni muzea :) jinak ja muzejni noc v praze nesnasim (miliarda lidi vsude a nikam se neda dostat), tak jsem radeji vynechala i tuhle, stalo to za to?

    OdpovědětVymazat
  8. 'Shell - chtěla jsem do nich skočit! :)
    Katie - Nemo je prostě fotogenický :D a kanály jsou prostě úžasný...
    Zuzi - já musim ještě do muzea Van Gogha a Anny Frankový... a stálo to za to určitě - před hlavníma muzeama byly sice dost velký fronty ale do těch jsm nešli navštívili jsme tyhle spíš menší a lidí bylo tak normálně... bylo to super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.