středa 26. října 2011

Zvířátka

Dnes vám představím dvě cesty jak mít hlavu v teple a ještě dosáhnout vysokého stupně roztomilosti :)

První je čepice pandička :) Poprvé jsem jí viděla někde na netu už loni a když jsem na ní narazila v Amsterdamu musela jsem jí mít... Je z obchodu River Island kterej bych jako mimochodem nejradši vykoupila uplně celej! Krásný věci prostě! Pandička je skvělá a teplá a vyvolává velmi příjemnou pozornost a všichni se na mě usmívaj a já se taky usmívám :)





Druhý kousek jsou klapky na uši - kočičky :) Mám je z showroomu h&m a i když je mám už docela dlouho plně je ocením až teď - jsou totiž nejlepší na jízdu na kole když fouká vítr! A to je tady v Leidenu skoro pořád... A takový nafoukání do uší to je bolestivý takže klapky na uši jsou výborný řešení :) Kor když jsou to kočičky žejo :)



A jak vy řešíte zateplení hlavy? Teda jestli už je doma v Čechách zima na čepici... Tady teda jo! Slunečno avšak mrazivo...

Mějte se skvěle!

Alice

11 komentářů:

  1. Ta pandička je suprová a ty jsi v ní pusa! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé jedno lepší než druhý! Roztomilý! Pandu bych brala taky.. :) a klapky na uši sem nikdy neměla, ale poslední dobou o nich přemýšlím, tak třeba nějaký pěkný jako máš ty objevím i u nás :)

    OdpovědětVymazat
  3. River Island! jep jep nejvíc mě tam bavily ty blbůstky/doplňky :) A jasně, že v Jablonci už je počasí na čepici:D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám sovu čepku a jinak beru všechny pokrývky z bambulí..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Elee - dík!
    Dáša - děkuju moc :)
    Skodulka - děkuju! a ty klapky maj tady i teď v obchodech dkonce i v bílé tak to zkus třeba jsou i u nás :)
    ivii - děkuju :)
    Moi.P - no mě se tam fakt líbí snad všechno! až na ceny teda :D a já už chci do Jablonce do sněhu! :)
    Ivuš - sova zní skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  6. zvieratká! strasne ti svedčia...

    OdpovědětVymazat
  7. river island je boží :) a ta čepička je supercool

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.