pátek 21. října 2011

Růžová!

Jojo už zase růžová :) Už dlouho jsem toužila po nějaké výrazně barevné sukni a tahle mi moje sny naprosto splnila... Našla jsem jí ve svém oblíbeném sekáči tady v Leidenu je jako nová původně ze Zary a byla příjemně levná :) Celkově jsou tady sekáče dost fajn a dají se v nich najít super věci... V dalším jsem objevila úžasnej zimní kabátek Viktor & Rolf pro h&m...ovšem nekoupila jsem si ho což si do teď velmi racionálně zdůvodňuju aby mi to nebylo líto - byl totiž černý a já chci barevný kabát a taky byl krátký a vůbec mi trochu špatně seděl... No jasně vůbec mi to není líto! :D

Fotky opět na střeše... Ta střecha mě fakt baví :)








Kromě sukně na sobě opět mám milovaný stříbrný svetřík ze showroomu h&m tílko z h&m a punčochy z v&d a martensky... A ne není tady teplo na tílko to já jen tak pózičkuju... Houpání se na zábradlí totiž rozhodně patří mezi moje oblíbené činnosti :)

Co vy a růžová? :)

Mějte se skvěle!

Alice

16 komentářů:

  1. žůžová!nejlepší barvička:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja rúžovú veľmi nemusím ale tento odtieň (sukýnka) mám naozaj rada :))

    OdpovědětVymazat
  3. páči sa mi ako ladíš s tulipánmi! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je skvěléé ! A jaktože máš tak hubené kotníky, Aličko? Jo a punčochy se mi teda líbí extrémně moc!

    OdpovědětVymazat
  5. růžové jsem přišla na chuť před sedmi lety v Anglii, mám ji ráda:) a Tobě moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Sukně super, ale nejlepší jsou boty! Budu zas muset někdy vytáhnout ty svoje marteny, co leží zanedbaný doma ve skříni. Jo a sekáče závidím, ty mi tady v Soluni chybí (podle všeho tu prostě žádný nejsou)

    OdpovědětVymazat
  7. ruzova a sediva je nejlepsi kombinace! a slusi ti to :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veronika - i na mém listu oblíbených barev je hodně vysoko! :)
    Skodulka - děkuji :)
    'Shell - taky mi záleží na odstínu - ve světle růžové vypadám jako prasátko... dík!
    babô - chtěla bych si jich kupovat náruče do bytu! :)
    Lindi děkuji velmi! a hubený kotníky to sem měla snad vždycky - a ještě zápěstí! (a tim to končí no :D )
    Terka - já jí dřív nemusela ale teď je to láska :) dík!
    Véčko - já taky!
    Tereza - díky! rozhodně vytáhni! a řekové nejedou sekáče jo? divný...
    Zuzi - souhlas! moje oblíbená :) a dík!

    OdpovědětVymazat
  9. Jseš skvělá. A je fajn vidět, že se ti obstojně daří tam daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle se mi na tobě moc moc líbí! Pěkně jsi ty Marteny doplnila:)

    OdpovědětVymazat
  11. Niko děkuji to mě těší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Miluju tvůj úsměv!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.