sobota 29. října 2011

Řasy

Nalepovací řasy jsem už dlouho dlouho chtěla vyzkoušet a halloweenský večírek se zdál jako vhodná příležitost takže jsem si koupila řasy a šla na to :) Lepení mi teda dalo fakt zabrat a málem jsem se u toho vztekla... Ale nakonec se to povedlo :) Řasy jsem měla celý večer a teď je mám uložené pro další použití... Což bude dneska večer! Halloween se tady slaví ve velkym stylu takže všechny párty jsou teď v převlecích a dost lidí si na tom dává opravdu záležet... No k těm já teda nepatřím... Beru to asi tak že na kostýmové párty se toho snese víc takže rudé rty nalepené řasy a krajkové tílko je pohodě :D A dnešní večer bych viděla v trochu upírském stylu - jdu shánět bílou barvu na obličej a zuby :)

Ale teď už teda fotky ze středy... Samozřejmě teda před odchodem na párty :) Dneska večer si beru foťák tak vám třeba vyfotím nějaké povedené kostýmy :)








Tak asi tak :)
Co vy na to? Lepíte si řasy? Já bych to teď nejradši dělala pořád!

Mějte se skvěle!

Alice

8 komentářů:

  1. Miluju nalepovací řasy. Za poslední měsíce jsem si je strašně oblíbila.
    A strašně ti sluší červená rtěnka!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ty si cukrlátko.
    už nikdy ich nedaj dole !

    OdpovědětVymazat
  3. Já sem ještě nalepovací řasy nezkoušela, neměla sem na to odvahu, jak se znám tak bych přišla o oko :D ale tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. nelepím, ale vyskúšať by som tiež chcela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi číča. hrozně ti ty řasy sluší :) Já bych nejradši nosila pořád umělý řasy, protože svoje nemam skoro žádný, ale vůbec mi to nejde lepit, takže se mi to povede jednou za uherák :D Naposled jsem je měla na nějaký párty loni. Asi to začnu trénovat :)

    OdpovědětVymazat
  6. raz som ich mala, ale uz si ich tak skoro nedam. bolo to nejake divne a stale mi to padalo:D

    OdpovědětVymazat
  7. panenka nejkrasnejsi!
    Mela jsem parkrat nalepovaci rasy, vypadalo to fajn, ale nebavi me ten proces, vzdycky u toho nadavam :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.