sobota 1. října 2011

Pink

Mám ráda růžovou barvu! A nutně jsem potřebovala něco třpytivého takže tenhle lak je uplně ideální :) A asi jsem tady v Leidenu zešílela co se lakování nehtů týče - vždycky jsem spíš sbírala laky než že bych je doopravdy používala ale tady lakuju každej třetí den :D Baví mě to! Jaká je pro vás ideální podzimní barva laku? Mám pocit že potřebuju nějakou červenohnědou... 

Zlomek ze včerejšího odění... Srdíčkové šaty z h&m kabeluška new yorker lak z místní drogérie...

  

Včera tady začaly oslavy Osvobození Leidenu a teda to je neskutečný - všude lidi hudba stánky pití jídlo... A bude to trvat až do pondělí kdy budou největší akce... Dneska s sebou do města beru foťák takže report bude :)

A ještě... Moc děkuju všem pravidelným čtenářům! Je vás 200! Sice si uvědomuju že pro někoho je takový číslo počet nových sledovatelů za den ovšem mi to fakt dělá hroznou radost :) Takže děkuju! :) A budu ráda za jakékoliv nápady nebo připomínky...  

Mějte se skvěle!

Alice

6 komentářů:

  1. no ja lakujem každý deň.. taká moja malá závislosť O:-) pre mňa je ideálna asi vždy červená <3

    OdpovědětVymazat
  2. blahopřeju za to číslo a růžovou mám taky ráda..samozřejmě jen lehce použitou nelíbilo by se mi celý outfit růžovej ale nějaká drobnost je supr!

    OdpovědětVymazat
  3. ty šatičky vypadají zajímavě! bližší foto, prosíííím:) miluju růžovou barvu!:)

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi slovo kabeluška, takové roztomiloučké :)

    OdpovědětVymazat
  5. 'Shell - no a já nemám žádnej červenej lak! to musim napravit!
    Ivuš - já aplikuju větší a větší plochy :D a dík!
    Terez - celý šaty k vidění tady http://livinginthewonderland.blogspot.com/2011/07/znojmo.html :)
    suzi - lakýrníku! a jakou barvou?
    marankova - no však je to taková malinká kabeluška :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.