čtvrtek 20. října 2011

Mňau

Docela dost času trávím na pokoji a nic moc nedělám a trochu se nudím... Dost si lakuju nehty což mě fakt baví :) Teď jsem si poprvé v životě pořídila červený lak a jo má to něco do sebe... A pak mě taky někdy moje drahá spolubydlící fotí a já blbnu no a je to zábava :) Tentokrát třeba s kočičí maskou...








Košile (h&m) zapnutá až ke krku + šperk (od sestry) je kombinace která se mi hrozně líbí... A škraboška není moje ale spolubydlící... A přiznám se tu jsem teda ve škole neměla :D

Abych se nenudila tak se musím začít učit... V úterý mě čeká test z Art history of the Netherlands tak jsem na to zvědavá...

A co vy děláte když se nudíte?

Mějte se skvěle!

Alice


10 komentářů:

  1. Brouzdám po netu a nacházím další a další blogy.. tak sem našla třeba i ten tvůj.. :) i když teďka na nudu není moc času, ve škole je to hukot a mám co dělat celej tejden.. :-/
    Košile je skvělá, strašně se mi teď líbí ta kombinace košile až ke krku + šperk..! :) a ta maska, roztomilá!

    OdpovědětVymazat
  2. Něco vyrábim!! Diy! :D :) To by jsi mohla! a NA TEST TI DRŽIM PALCCE!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne nechtíky ...tiež som si zrovna dorobila ...

    OdpovědětVymazat
  4. cerveny lak je super, tak isto ako ten tvoj nahrdelnik.
    a ja nosim taktiez kosele zapnute az ku krku :D

    OdpovědětVymazat
  5. V poslední době nemám na nudu vůbec čas... Jinak lakování nehtů a koukání na seriály vede!:)
    A ten náhrdelník je naprosto dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  6. celé je to pekné! a keď sa nudím, najradšej spím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si lakuju nehty před spaním protože mě nebaví čekat než to zaschne :D Takže ležím s rukama nataženým mimo peřinu a usínám :D

    OdpovědětVymazat
  8. Skodulka - když mě už nudí i net... a kéž bych neměla čas se nudit! a děkuju :)
    Ivuš - na diy sem moc nešikovná bych si akorát ublížila :D a dík! :)
    Alica - jakou barvu? :)
    Wendy Ká - díky moc :)
    Suzi - věř mi že nechceš! ono to totiž člověka začne rychle nudit...
    Daydreamer - tak to závidim! a už ani seriály mě nebavěj... a dík :)
    Ivii - děkuju! a na mě s nudou zaútočila i hrozná nespavost což je hrozný...
    Ochwey - to vydržíš usínat tak bez hnutí jo? to bych teda nezvládla já se furt převaluju - bych ráno měla lak všude :D
    Tesa - thank you :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.