středa 12. října 2011

Labutě

Bylo to krásné a úžasné a mám pro vás spoustu fotek na kterých se hrozně moc usmívám! To totiž ani jinak nejde když mě fotí můj F.... Ovšem dneska už jsem ho vyprovodila na letiště... Achjo achjo! Už teď se mi stýská! 

Začnu ale od začátku... V sobotu jsme byli na procházce po Leidenu...


  
  

První zastávkou byl dům ve kterém žil Rembrandt a u kterého je takový malý parčík a socha...


  

A potom jsme byly na De Burcht což je ten jediný "kopec" v Leidenu... Měla jsem na sobě skoro všechno ze showroomu h&m až teda na šátek - to je nalezenec :D Trochu mimo ale teda řeknu vám neni to snadný - na nákupy mi opravdu nestačej peníze a oblečení tady s sebou moc nemám... Děsný!!! A přitom takovejch krásnejch věcí všude kolem! Jejej to by se to nakupovalo! (Konec stížnosti...)


  

A pak už i labutě šly spát... Já teda labutě nemám moc ráda a dost se jich bojim ale takhle spící jsou fakt kouzelný... 

Máte rádi labutě?

Mějte se skvěle!

Alice

15 komentářů:

  1. krásne sako a pristane ti to s úsmevom .)

    OdpovědětVymazat
  2. Potřebuju tvoje silonky a boty!Dohromady je to skvělé.:)
    Labutě jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš tie najmodrejšie oči na svete a stále tie najkrajšie pančušky/legíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. silonky mas krasne! super vyzeraju k tym botam

    OdpovědětVymazat
  5. Já je zbožňuju, v Budějovicích se nechají krmit i z ruky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, úplně záříš! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bambi :D
    Ivii - děkuju moc :)
    Suzi - přesně tak!
    Elee - děkuju! a krásný jsou z bezpečný vzdálenosti a ještě jenom na vodě - maj hnusný nohy...
    Bonnit-S - děkuju moc to mám po tatínkovi :) a punčochy jsou prostě moje vášeň :)
    Wenkdy Ká - děkuji!
    anonymní - vždyť ti tu ruku ukousnou! to je ulně děsivá představa krmit labutě z ruky! to máš teda odvahu...
    marankova - děkuju :) mám k tomu dobrej důvod :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé ty fotky jsou skvělé! :) Labutě jsou vážně úžasné.. U nás teďka žijou na rybníku za vesnicí.. chudinky, asi zabloudili :D a jinak moc ti to sluší.. a máš nádherně modré oči!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já úplně zbožňuju, jak se na těch fotkách všude směješ, to je tak hrozně pozitivní! Je úplně cítim, že se tam máš super a to ti přeju :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.