pátek 14. října 2011

Jízda

Chození pěšky mi nikdy nevadilo - až do té doby než jsem se přestěhovala sem... Tady to totiž nejde! Nikdy bych nečekala že si tak zvyknu na ježdění na kole a jít kousek pěšky pro mě budu neskutečná otrava... Ale stalo se a kolo prostě miluju :)
Takže když přijel F. potřebovali jsme vyřešit dopravní problém... Já se sice nejdřív hrozně bála jezdit vzadu ale nakonec mě to začalo bavit... Je to vlastně dost pohodička! Člověk si jen tak sedí a dře se ten druhej :D Přikládám obrazový doprovod jak taková naše společná jízda vypadala...




A jinak - posledních pár dní bylo vážně hnusný počasí hlavně šílenej vítr... Takže vlající fotky jsou jasná věc :) Ale mám svojí milovanou šálu která mě zahřeje a ochrání takže dobrý a pořád jsem vysmátá :)




Zítra se chystáme na Dirty Disney party... Takže vymýšlím Dirty Disney kostým... Nějaký nápady? Prosím poraďte!!! Mě napadla akorát tak Alenka ale uplně nevim jak na to...

Necháváte se vozit na kole? A co chystáte na víkend?

Mějte se skvěle!

Alice

9 komentářů:

  1. no jasný - jakože nějaká postavička od Disnyho ale dirty... nějaký nápady? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v Praze moc prostoru na ježdění na kole neni..:( A líbí se mi jak se pořád směješ..To máš asi takovou radost, že ti tam přijel tvůj milovaný..:D :)

    OdpovědětVymazat
  3. som myslela akoze stareho Walta
    http://trcs.wikispaces.com/file/view/WaltDisneyAndMickeyMouse.gif

    OdpovědětVymazat
  4. K mému dni patří kolo už asi dva roky, kdy bydlím tak daleko od nádraží, že pěšky je to pruda.. :D takže sem zvyklá, i když v sukni je to dosti nepohodlné.. :) ale vzadu na nosiči to není špatné, i když za chvíli má člověk zadek odřený.. :D :) krásné fotky, moc ti to sluší! ty výrazné náušnice jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé ty jsi od nás kousek, my ted hnijeme v Belgii. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuš - nojo v Holandsku je pro kola všechno přispůsobený... a přesně tak nejde než se smát když jsem s ním :)
    Suzi - tyvado já sem fakt nechápavá občas :D
    Skodulka - já teda jezdim v suki nebo v šatech skoro pořád - heh jinak to ani nejde když skoro nic jinýho nenosim :) a děkuju moc! :)
    Blondes - do Belgie bych si ráda udělala výlet :)
    Veronika - děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé fotky. To kolo je bomba:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.