pátek 7. října 2011

A ještě oslavy!

Ještě pár fotek z oslav...


 
Při dlouhodobém slavení člověk potřebuje kafe... A tohle bylo výborný a ještě mi ladilo k nehtům :)
 

 
Tradiční holandské jídlo - hutspot... Skládá se to z brambor mrkve a cibule ale jaký to je vám neřeknu protože jsem akorát fotila cizí talíř :)

  

 
Chtěla jsem balónky a taky jsem chtěla vyzkoušet tenhle obrovskej řetízák ale nakonec k tomu nedošlo... Ehm přece jenom za 8e si radši koupim něco na sebe nebo třeba jídlo :D

  

 
A pak byl ohňostroj a ten byl uplně úžasnej! :)


 
Vrcholem večera pro mě ale bylo když jsem potkala kamaráda který vyhrál dokonalýho medvěda! Hrozně jsem si ho chtěla nechat! No ale musela jsem ho vrátit...


 
A protože každej chce mít fotku s medvědem tak mi na fotku skočili dva cizí týpci :D



A nakonec po tom všem zbyl jenom hroznej bordel a smrad... Ale měli jsme hrozný štěstí - po celej čas oslav bylo uplně nádherný počasí! Ovšem déšť vrací úder a teď je tady zase hnusně...

Ale já jsem stejnak uplně šíleně šťastná! Přijel mě navštívit můj milovaný F.! Juchů! :)

Mějte se skvěle!

Alice

10 komentářů:

  1. Wow proč my máme tady takový ošklivý kelímky na kafe? Já chci taky červený s domečkama!:)
    A to jídlo vypadá dobře! Aspoň teda tam není žádná špatná surovina, takže by to mělo být dobré...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi měla spon chvilku pěkný počasí! :) A medvěd je úžasnej :D :) A ti týpci..ehm proč ne? :D

    OdpovědětVymazat
  3. to kafe a medvíídek! <3 chcem chcem hned :D

    OdpovědětVymazat
  4. společná momentka s medvědem je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  5. ti dva mužové na fotce s medvědEm jsou k zulíbání srandovní :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hanah - tyjo já v Čechách snad nikdy neměla kafe v kelímku...tak akorát z mekáče :D
    Ivuš - děkuju! do teď je mi líto že ten medvěd není můj!
    'Shell - taky!
    Iva - překvapivé ale nakonec je to dobrý :)
    marankova - jojo výborný výrazy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé takovej super medvěd, toho bych už asi z ruky nedala! :D Nádherné fotky..! Moc se mi tvůj blog zalíbil! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skodulka - já ho taky nechtěla dát! ale musela jsem... a jsem moc ráda že se ti u mě líbí! díky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aaaa, ty dva týpci, chci je taky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Blanche - ráda ti je přenechám já je nechtěla! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.