čtvrtek 27. října 2011

Já taky...

Tak jo přiznám se... Versace for H&M mě taky zasáhlo! No ono už to ani jinak nejde touhle dobou :) Takže si to nebudu nechávat pro sebe a ukážu vám co se mi líbí nejvíc... Obrázky jsem brala z facebooku h&m a samotnou mě překvapilo kolik jsem si jich uložila :D

Takže šaty!


Tyhle jsou prostě nejlepší! Zářivá barva zdobení ale přitom takový klasický střih... No úžasný...


Kožený šaty a cvočky? Ano ano prosíííííím!


A tyhle! To jsou prostě šaty s wow-efektem! Jak tak stékají... A navíc stříbrnou mám teď fakt ráda...


A ještě tyhle protože ten výstřih je zkrátka luxusní!


U sukní jsem skromná dostala mě jenom tahle... Skvěle bláznivá se srdíčkama a navíc třásně! Umíte si představit co to bude dělat za chůze?!


Kalhoty nebo spíš legíny se mi fakt líběj tyhle... Velmi plážové a skvěle ujeté :)


A tahle bundička! Skvělej límeček... Což mi připomíná - viděli jste pánskou kolekci? Parádní! Hrozně se mi líbí ten růžový oblek to bych vážně chtěla na někom vidět!


Kožená bundička! Pro mě třetí nejlepší kousek ze všech...po růžových a stříbrných šatech... Ačkoliv teda takhle to řadit je sakra složitý :D


Druhá kožená bundička je taky perfektní! Nechápu že nevlastim žádnou koženou bundičku! Se cvočkama!


A nakonec tahle krásná kabelka...

No a teď ke smutné části příběhu... 17. listopadu nepojedu ani do Amsterdamu ani do Haagu stepovat před obchod ačkoliv bych aspoň jeden z tědlech kousků fakt fakt fakt fakt chtěla... No bude mi muset stačit koukání na obrázky... Tak doufám že jste se pokochali se mnou :) A co se nejvíc líbí vám?

Zítra jedu na výlet do Goudy tak se těším na sýr :)
A tady zítra můžete čekat jak dopadl můj první pokus s lepením umělých řas :)

Mějte se skvěle!

Alice

4 komentáře:

  1. mne sa tie kozene veci pacia ale zdaju sa mi tak trochu prilis preplacane :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow tie druhé sú perfektné, všetky sú skvelé

    OdpovědětVymazat
  3. já nevím, na mě je ta klekce prostě až moc barevna...:D jsem asi divna. ale ten oblek, o kterem pises, ten me taky dost bavi!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Suzi - mi se to právě líbí :D
    Michelle - souhlas :)
    Bambi - nejsi divná možná spíš já sem divná když se mi všechny ty barvy a vzory líběj :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.