neděle 30. října 2011

Halloween!

Řeknu vám tady lidi uměj slavit! Včerejší párty trvala celou noc a bylo to úžasný...

Připravte si stříbrné křížky a česnek!


Zakousla jsem pár lidí... Ono trávit večer s kamarádama z divadelního spolku na kostýmové párty má něco do sebe :D Docela jsme se vciťovali do svých charakterů :)





Labuť se dostavila bílá....


...i černá...


A nejlepší byli umělci! Frida...


...a úžasný Vincent van Gogh :)


A co u nás slaví se? Já si teda tyhle kostýmový párty fakt hrozně užívám :)

Jaký je váš nejoblíbenější upírský film? Opovažte se někdo sem napsat že Stmívání !!! Já asi hlasuju pro Interview s upírem protože malá Kirsten Dunst je rozkošná a Antonio Banderas byl kdysi dávno krásnej chlap...



Mějte se skvěle!

Alice

(A dost mě mrzí že nemám fotku celého svého odění...sako teda nebylo součástí kostýmu ale byla zima a stáli jsme venku :D Jinak jsem měla krajkaté šaty a rudé botky!)

15 komentářů:

  1. Frida a Vincent, boží! Kdybych nehlasovala pro Interview, tak pro Nosferatu, protože je děsivý i bez dialogů - nebo právě proto? - a o upírství Maxe Schrecka se prý spekulovalo...
    P.S.Chtělo by to vetší zubiska :P

    OdpovědětVymazat
  2. Vaaau, dobre ty! Melas skvele rasy udelane;) Zavidim, zes mela na party tolik lidi v maskach, u nas bylo prilis malo lidi:((

    OdpovědětVymazat
  3. hahah! ano presne intervjúú a nie len za mladeho brada pitta! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo Vincent :D Můj oblíbený je Dracula s Belou Lugosim.

    OdpovědětVymazat
  5. Interview s upírem rozhodně!!! Jeden z mála filmů, kde se mi z Toma Cruise nezvedá žaludek:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vincent s uchem.. best!:) a jsi sexy:)

    OdpovědětVymazat
  7. Halloween neslavíme, jenom bydlabeme dýni a pouštíme si horor, to je tak vše,... díky tomu že mám touhle dobrou narozeniny, tak jsem loni uspořádala tématikou halloweenskou párty a bylo to strašně fajn, super kostýmy a tak :-)


    Na mém blog zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Nemůžu si pomoct, ale ty řasy jsou prostě bezvadný!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. hehe, to je dobrééé! som divná, keď mi tak pripadáś sexi? vrrr.)

    OdpovědětVymazat
  10. babô - děkuju krásko!
    marankova - jo umělci božský :) a tyjo stydim se ale Nosferatu jsem nikdy neviděla! musim to napravit!
    Martina - nalepování řas mě teď dost baví :) a jinak - tady si všichni dávaj na maskách opravdu záležet přece jenom jsou to často lidi v US nebo Anglie...
    ochwey - souhlas!
    Véčko - no Brad je tak božskej že sem ho ani nezmiňovala :D
    Eva Liliana - to si seženu! dík!
    Tereza - taky tak :D
    Dania - ó děkuji! a hele - co je s tebou?! bloguj!
    Markéta - no já bych doma asi neslavila vůbec ale tady je spousta lidí ze zemí s halloweenskou tradicí takže se slavilo :) a kostýmový párty mám fakt ráda!
    Luczynka - děkuju! :)
    Evička - dík! a né neni :D
    Vera* - byla uplně úžasná!

    OdpovědětVymazat
  11. uplne strasne ti to slusi, jak jsi takhle "zmalovana"! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.