neděle 16. října 2011

Follow the White Rabbit

Tákže Dirty Diseney party! Výborný to bylo :) Já jsem nakonec zvolila velmi jednoduchý kostým a to Bílého králíka... Sice to bylo velmi snadno zaměnitelné s Playboy králíčkem ale to jsem teda fakt nebyla! :D Lákala jsem přítomné Alenky a úžasně jsem si zatančila :)







Spousta lidí...

Víla...

Máte rádi kostýmové párty? Já velmi :) Teď se těším na Halloween - vypadá to na Zombii party!

Mějte se skvěle!

Alice

10 komentářů:

  1. Moc ti to slušelo králíčku! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů ty jsi roztomilej králiček! Ty ouška mám taky, ale v červené barvě. :D
    Já bych tak ráda šla na kostýmovou párty! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten "kostým" je super,vypadáš v něm strašně roztomile! :)
    A ten svetr je naprosto boží,odkud ho prosím máš? :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo jo svetřík super! američanky nás hrozně litovaly, že neslavíme halloween, oni jsou na to úplně natěšený - událost roku - tak jsem taky zvědavá co vymyslej :)

    OdpovědětVymazat
  5. dirty diseny? :D to je skvělý nápad...a za koho jiného bys, alice, mohla jít, že jo...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.