neděle 23. října 2011

Doporučení

Dnes pro vás mám pár doporučení!

Vybírat si kosmetiku v když nerozumíte jedinému slovu na etiketě není zrovna jednoduché... Přesto se mi to povedlo a teď si odličuju oči tímhle... Krásně voní a skvěle funguje! Jenom teda nevím jestli je k dostání i Čechách... Ale jestli no a vy sháníte odličovač zkuste tenhle :)


Tenhle úžasný stylingový pudr jsem si kupovala ještě doma a řeknu vám - je to asi nejlepší věc co jsem kdy měla ve vlasech! Stačí ho trošičku a napumpuje do vlasů opravdový objem! A přitom je nijak neslepuje a vlastně vůbec není vidět... Geniální pro vytvarování vlasů potom co si sundáte čepici :)


Teď trochu něco jiného... Tohle je ta nejlepší rýže jakou jsem kdy jedla! Neslepuje se a nádherně voní... Víte já totiž rýži miluju... Tak hlavně - je levná a dá se jíst jen tak a nebo vlastně s čímkoliv co je zrovna po ruce... Takže tady v Holandsku mám takové soukromé rýžové hody :)



A nakonec jedna velmi aktuální fotka... Na stromě hned vedle našeho okna si dává sraz obrovský hejno ptáků a je to trochu strašidelný když dělaj nálety... A taky hrozně otravně štěbetaj...


Jinak se velmi učím... Holandští malíři od 14. do 16. století jsou moji nový přátelé a trávím s nima víc času než bych chtěla... A nebaví mě to!

A co vy jíte když šetříte? Máte rádi rýži?

Alice

(A jo uvědomuju si že většina lidí co to tady čtou asi neřeší kupování jídla ale těm pro z vás co to řešíte tu rýži prostě musim doporučit :) A budu moc ráda za nápady na lacinou stravu!)

10 komentářů:

  1. Já rýži taky miluju..nedávno jsem doma vařila Basmati..a dalo se to:)odličovač loreál je určitě super!

    OdpovědětVymazat
  2. Já doporučuji kuskus ;). Je to taky docela laciné, moc dobré a dá se to udělat na milion způsobů. Nevím jen, jak je to s jeho dostupností ;).

    OdpovědětVymazat
  3. no zrovna jsem přemejšlela, že bych na blog dala článek o tom, jak se živíme my erasmáci :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja to jedlo tiež riešim a kuskus je super vec! alebo zapekaná brokolica so syrom
    a mne ten prášok do vlasov vôbec nesadol :/ vlasy som si rozčesávala hodinu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ehm, řekla bych, že jídlo řeší snad každý student žijící na koleji (nebo obecně mimo domov) já zastávám zásadu, že s kečupen nebo marmeládou se dá jíst všechno-tzn. vem něco, dej na to kečup nebo marmeládu a máš plnohodnotné jídlo:D

    OdpovědětVymazat
  6. Takové články mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. A znas Basmati ryzi? To je nejkvalitnejsi indicka nebo pakistanska ryze a te se nevyrovna vubec nic!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já miluju rýži.. a ještě teda těstoviny, těhlech dvou příloh se nikdy nevzdám! Jsou levný a ještě dobrý a jak říkáš, tá se to jíst s čímkoliv, což oceňuju, je to praktické! :D a ty ptáci to je haluz, to znám, u nás to takhle občas taky vypadá, občas je to jako v hororu Ptáci :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ina - rýže je nejlepší!
    Bezega - kuskus znám ale tady jsem si ho ještě nedávala - určitě to zkusím dík! :)
    Arašídová - dej! jsem zvědavá jak to chodí u tebe :)
    ivii - zapékané věci uplně miluju ale nemáme troubu! a s tím pudrem - no já už to pak nikdy nečešu jenom tvaruju rukama...ale možná je to lepší pro krátké vlasy...
    Peťka - no a já právě nevím kolik mých čenářů se řadí do skupiny studentů žijících na koleji tak proto ta douška... a kečupové období mám už za sebou :D
    Lucy - těší mě!
    Anonymní - znám podle názvu ale vlastně nevím jestli jsem ji někdy jedla - zkusím to! dík!
    Skodulka - já těstoviny moc nemusím... a přesně ty nálety to je jak z Ptáků!

    OdpovědětVymazat
  10. Doporučuji polévky například čočková nebo zelnačka, různé vývary, brokolicová, špenátová atd. Potom pečené brambory, ale nemáš troubu. Krupicová kaše, palačinky, bramborové placky. Na snídani třeba ovesné vločky do jogurtu. V čechách stojí balík vloček deset korun a myslím si, že v Holandsku to taky nebude extra drahé.
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.