pátek 23. září 2011

Teplo...

Zdá se to skoro k neuvěření ale je to tak v Leidenu je teplo! Ba přímo - je krásně svítí sluníčko sukně mi vlaje no prostě pohodička :) Zrovna se to vážně hodí protože mé drahé spolubydlící přijel na návštěvu její přítel takže trávim dost času na procházkách po městě :D Dneska jsem s Annou (anglická kamarádka) byly na kávě a chtěli jsme jít do kina... To ale nevyšlo protože tady jsou kina nějaký záhadný a tvářily se zavřeně... 

Anna mě taky vyfotila u jedné z krásných cihlových zdí :)


 

 

 


Teda já vim že vlající plisovaný sukně na blogách letěly asi před sto lety ovšem já s tou svou přicházím až teď :) Je ze showroomu h&m trochu jsem jí upravila ( = značně jsem zkrátila spodničku abych měla víc tý pěkně průhledný části :) ) a uplně jí zbožnuju! Akorát jí teda musim uvazovat před jízdou na kole protože jinak hrozí zamotání... Jinak botky Vivienne Westwood for Melissa který jsem si snad poprvé tady vzala i ven a nebyla mi zima... Tílko h&m a sovička už-nevím-kde-kupována...


 
Výborný kafe z Bagels & Beans... Dala jsem si ještě muffin ovšem snědla jsem ho dřív než bych ho stačila vyfotit :) Miluju že se zeptaj jestli chci muffin ohřát - no jasně že chci! Chci aby se ta čokoláda krásně roztejkala! :)


A jestli to nevíte mým snem je Vespa! Je jich tady spousta na kochání takže očekávejte jejich fotky i tady :)

Vymýšlím plán na večer zvažuju jestli zítra pojedu se španělskou bandou do Utrechtu a jdu si udělat salát... A má být krásně celej víkend!

Mějte se skvěle!

Alice


15 komentářů:

  1. Koukám, že je u vás krásně teploučko. Ta sukýnka je skvělá, moc se mi líbí a Tobě děsně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně tenhle tvůj post parádně zvednul náladu. Nevím, jestli kvůli úžasné sovičce, okouzlující sukni, super sestřihu nebo té "pink" motorce.
    Bomba! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Když je teplo a sluníčko na konci září je to ten nejkrásnější čas. A to platí určitě napříč celou Evropu :)
    A děkuju ti mocmoc za ten komentář u mně. Neskutečně mi zvedl náladu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach! To teplo ti hrozitánsky moc přeju!! A aspon se projdeš :D :)líbí se mi jak to vypadá, že si tam jen užíváš.? Děláš tam vůbec něco těžkýho, třeba školu a tak?! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle ta sukně! :) Já svou vlající stále nemám a myslím, že to nechám už u ledu až do jara :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první fotka je překrásná!:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. I like this blog so much. I hope you can check out mine.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně moc ti to sluší, zbožňuju ten tvůj rezavý sestřih :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta prva fotka- najlepsia! .. a velmi ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já ti tak závidím. Studuji přímo nizozemštinu, ale ještě jsem v Nl nebyla!!! NEJVĚTŠÍ ZÁVIST!!
    Užívej si to tam!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Dasdusha - jojo posledních pár dní je to paráda :) a díky!
    Vivi - děkuju to mám radost!
    marankova - já teda obecně radši zimu a léto ale teď je taky fajn :) a nemáš zač! :)
    Ivuš - no až se začnu učit na zkoušky tak to bude hroší ale zatim mě škola moc netrápí a fakt si dost užívám :) dík!
    Wendy Ká - díky! :)
    Lindi děkuji :) doufám že na jaře budeme mít možnost vlát společně! :)
    Luczynka - děkuju moc!
    Clara Turbay - thx!
    Suzi - rozhodně!
    Kristina - děkuju moc :)
    Tamara - díky!
    Anonymní - no teda tak to bys měla honem rychle napravit je to tu super!!! dík! :)

    OdpovědětVymazat
  12. vespa je i mým snem, kamarád zrovna prodává, tak přemýšlím, jak ji ukořistit :D asi vykradu banku

    OdpovědětVymazat
  13. jdi do toho! a z tý banky pak můžeš odjet na vespě! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.