pondělí 26. září 2011

Půlnoc v Paříži

Včera jsem byla s kamarádkou v kině na Půlnoci v Paříži... No a natolik mě to nadchlo že vás musím informovat :) Filmy Woodyho Allena vlastně moc neznám a když tak ty novější a ne ty klasiky z New Yorku - což teda považuju za velkou chybu a mezeru ve vzdělání kterou se chystám už spoustu let zaplnit... Na vlně nadšení z Půlnoci v Paříži se do toho asi pustím brzo :)

O co jde v tomhle nejnovějším kousku? Americký pár přijede do Paříže no a už od začátku je jasný že jsou dost rozdílný - Inez je materialistická realistka a Gil spíš snílek... Paříž na každého z nich působí jinak... Gila nakonec jeho snílkovství odnese až do Paříže dvacátých let - a tady začíná opravdová zábava! Gil potkává spoustu slavných osobností a je tím rozkošně zaskočen :) Začne  si ale taky čím dál tím víc uvědomovat co vlastně chce a jak to má s Inez... 

Taky bych chtěla vyzdvihnout skvělou hudbu a hlavně skvělé kostýmy - ať už v dnešní době nebo v minulosti všichni vypadali skvěle! :)

Je to vtipný trochu přemýšlivý ale hlavně úžasně milý film... Trochu jako horká čokoláda a vafle - což jsem shodou náhod měla před filmem :) Vlastně jsem celý den měla blbou a hrozně ustýskanou náladu ale tenhle film mi vykouzlil na tváři úsměv a i když teď píšu tohle tak se trochu nablble usmívám :) Jo takovýhle filmy mám fakt ráda...

A co máte rádi vy? Viděli jste Půlnoc v Paříži? A co určitě nesmím vynechat z Allenových starších filmů? Díky za rady!

Mějte se skvěle!

Alice

Krásná  Marion Cotillard - samozřejmě že jsem vzpomínala jak jsme jí na jaře potkaly v Paříži :)

Plakát...

Nejlepší Adrien Brody :)

10 komentářů:

  1. Na 100 % se shoduju s prvním odstavcem. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už se na ten film těším:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kristapána, že neumíš používat čárky ve větách už jsem si zvykla, ostatně nejsi sama, ale vyzdvyhnout? Opravdu chodíš na VŠ?

    Kristina

    OdpovědětVymazat
  4. Woody Allen je pán, videla som snáď všetky jeho filmy minulý rok.. odporúčam postupne pozrieť ;)

    OdpovědětVymazat
  5. je to skvělej film! Sice mi na Allena přijde až podezřele líbivej, ale taky mě dostal :) Nenáročnej a hlavně plnej legend - jak vtipný bylo vidět imitaci Dalího! :D Určitě originální nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. Allan ma super asi vsetky filmy ;)
    A Brody ma strasne sexy nos :D

    OdpovědětVymazat
  7. vYděli??? Jakože to je drsnej film? :-D
    Allen má filmy pěkné, ergo - tohle si nezaslouží!
    Neblogerka

    OdpovědětVymazat
  8. krásně napsané :) Tenhle film mám též ráda! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Linda - to mám radost! na co se chystáš?
    Beáta - teď to prostě frčí!
    Luczynka - užiješ si to!
    Kristina a Neblogerka - jako nafackovala bych si! omlouvám se vám i všem ostatním... a děkuju za upozornění! můj korektor zrovna nemohl a takhle to dopadlo - jsem na tom s češtinou mizerně... přesto si myslim že se studiem vysoké školy to nemá co dělat...
    Lucia - počkej tak poraď co si pustit nejdřív!
    Crazy pig - krásně líbivej :)
    Berry - miluju velký nosy je to nejvíc sexy! :)
    Veronika - děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.