pátek 30. září 2011

Pohodička...

Promiňte že málo přispívám ale důvod je jednoduchý - mám se hrozně skvěle a na nic jinýho nemám čas :) Je tady uplně nádherný počasí jako normálně vedro! Koho by to napadlo že v Holandsku bude vedro! Dost mi to zlepšuje náladu :)

Taky jsem tenhle týden byla na dvou skvělých párty :) V pondělí to skončilo nočním výletem na hřbitov a následnou bitkou a potom přecpáním se výborným holandským sýrem a ve středu jsem poznala spoustu lidí ze Španělska s tou jejich pohodovou náladou a dokonce jsem si i trochu zatančila... No prostě paráda! 

Ale jako chodim i do školy fakt! A už se budu muset začít učit na test! 

Včera jsem byla s Annou na zmrzlině a potom jsme se povalovaly na starý lodi na kanále... Měla jsem na sobě své nové sametové šatečky - po takových jsem dlouho toužila a našla jsem je tady v sekáči :) No ale včera ty šaty nebyly moc dobrej nápad - bylo mi fakt vedro... Nechám si je na zimu :)

Doufám že se taky máte pohodově!

Alice

  
  
  
  

Fakt bych chtěla na projížďku na lodi!
Největší pohoda :)
 
Oblíbený punčochy :) 

A ještě lodička tentokrát i s kachnou :)

17 komentářů:

  1. Jéé veselý outfit!Sluší ti to!Ty silonky jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééžiš ty punčochy ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. skvele su tie silonky! a uz sa aj ja chcem vratit do Holandska:(

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotky, mají atmosféru! A ty šaty jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  5. srdíčkové punčocháče, pěkný!
    a jak na tom vůbec jsou holandské sekáče?
    no a ty watchmeny si určitě zkus sehnat, komix je takový.. jinačí než film, lepší :)
    a šmoulích penisů tam je taky dost, chi

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi jak i z těch fotech srší dobrá nálada! :) A punčochy jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
  7. ach, je to tady.. asi ti závidím děvče! piš co nejvíc :))

    OdpovědětVymazat
  8. pančuchyy! a užívaj aj naďalej, super fotky

    OdpovědětVymazat
  9. Elee - veselá nálada veselý outfit :) díky!
    Lindi ♥
    Wendy Ká - díky! a nedivim se no :)
    Dasdusha - děkuju moc!
    marankova - díky! sekáče jsem zatim objevila dva - jeden je fakt supr a druhej je spíš takovej dražší ale taky tam maj dobrý věci... a Watchmeny musim no!
    Ivuš - to jsem ráda že se dobrá nálada dá přenášet fotkama :) dík!
    Katie - já tobě zase závidim Mallorcu! :) a budu se snažit!
    Ivii - děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Holandsko ti strašne pristane ! *

    OdpovědětVymazat
  11. Najkrajšie silonky/punčošky aké som videla za posledný pol rok ! Wúááá

    OdpovědětVymazat
  12. Najkrajšie silonky/punčošky aké som videla za posledný pol rok ! Wúááá

    OdpovědětVymazat
  13. Najkrajšie silonky/punčošky aké som videla za posledný pol rok ! Wúááá

    OdpovědětVymazat
  14. Najkrajšie silonky/punčošky aké som videla za posledný pol rok ! Wúááá

    OdpovědětVymazat
  15. Najkrajšie silonky/punčošky aké som videla za posledný pol rok ! Wúááá

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.