středa 21. září 2011

Party

Party party party! Je to potřeba je to prospěšné je to vlastně nutnost! Člověk se přeci potřebuje setkávat s dalšími studenty ze všech koutů světa a navazovat kontakty a konverzovat v angličtině! Vlastně mám takový nemilý pocit že se tomu věnuji velmi málo - chce to nějakou pááááárty! :) No dneska už nic ale jsem zvědavá na zítřek :)

Hrozně mě na týhle fotce baví ten stín...



 Prsten je z Forever21 a šaty jsou ze showroomu h&m...


Před hospodou jsou téměř nutností předdrinky u někoho doma protože pití je tady fakt drahý... Jablečnej džus stojí kolem 2,5e což je dost... Tohle teda není u mě doma ale u naší kamarádky Anny :)



A pak už Odessa!  



 Drinky...


Děsivá záležitost... Součástí většiny hospod je loď na kanále - ale fakt nechápu že tady nemaj nějaký zábradlí!  Teda ještě jsem neviděla že by tam někdo spadnul ale myslim že se to prostě musí stávat! No každopádně já se radši držim dál při mojí nemotornosti je to fakt hrozba...



Pivo pivo pivo... 



Zatim asi nejlepší párty tady byla ve studentskym domě... Vypadalo to trochu jako v americkejch filmech... Chodby plný lidí jedna místnost plná tance spousta lidí venku a takový ty páry co nenápadně mizej na pokoje... No zábavný :)

A co vy jak paříte? Spadli jste někdy do kanálu? :)

Dotazy stále s nadšením přijímám na formpringu :)

Mějte se skvěle!

Alice

(Omluvte prosím rozdílný velikosti fotek...při jejich nahrávání jsem málem přišla o nervy! Kdyby jste měl někdo radu jak na to budu velmi ráda!)

11 komentářů:

  1. Ten stín je parádní a máš krásné šaty! :)

    OdpovědětVymazat
  2. těším se na reporty nizozemského studentského života!
    a moc se mi líbí tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je naprosto úžasný!! :D :) takovou párty na chodbě bych brala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes som u nas na Uni videla vitanie Erazmakov, tak som si na teba spoomenula :)))

    OdpovědětVymazat
  5. v tech satech vypadas luxusne! taky musim uz konecne nekam jit partyovat! A tady v Utrechtu lidi do toho kanalu skacou dobrovolne :))

    OdpovědětVymazat
  6. Dasdusha - děkuju velmi!
    marankova - to jsem moc ráda! díky!
    Ivuš - jo já bych taky brala další takovou!
    suzi - děkuju!
    Oksi - jak se paří v Moskvě? :D
    MeMe - jojo jsem si jistý že tady taky skáčou i dobrovolně :D ačkoliv to teda nechápu :D a dík!

    OdpovědětVymazat
  7. Odessa, to muselo být v pondělí na happy hour, že?:)

    OdpovědětVymazat
  8. no jasný :D tady se někdo vyzná! :)

    OdpovědětVymazat
  9. spadli jste někdo do kanálu? :D

    hehe,,, to se divím, že tam nikdo nespad, já si dát pár vínek + moje nešikovnost a je to tam..:D

    OdpovědětVymazat
  10. hele kupodivu jsem tam ještě furt neviděla nikoho spadnout... ale před jinou hospodou jsem viděla podezřele mokré hochy bez trik - ty rozhodně plavali :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.