čtvrtek 15. září 2011

Oblíbené...

Zahraniční blogy vlastně moc nesleduju... Akorát tak Pandoru a Alix Cherry Blossom který jsou sice krásný na koukání ale příjdou mi spíš takový modelkovský a neosobní...

Zato další dvě který mě už dlouho zajímají jsou trochu jiný... Ale až když jsem přijela do Holandska zjistila jsem že jsou obě dvě Holanďanky! Na tom že jsou tady skvělý lidi něco bude :)

První z nich Ivania Carpio aneb Love Aesthetics je úžasná zajímavá originální a opravdu inspirativní... Hrozně mě baví její vlasy a rtěnky a diy!

A druhá je Chantal alias cocorosa... Ona se tak nádherně usmívá! Miluju ty její rozesmátý fotky a taky má opravdu skvělej styl - prostě víla! A navíc nepostuje jen outfity ale i spoustu dalších zajímavých věcí... 

A celkově styl Holanďanů? No... Není to nic extra jako že bych se na ulici otočila za každým ale najdou se tady opravdu stylové ženy... Líbí se mi že hodně nosí saka a trenchcoaty a řekla bych že i sukně nebo šaty jsou tady častější... A zbožňuju jak jezděj na kole! Kabátek sukně podpatky v případě deště si nad sebou drží deštník - no krása :)

Znáte je? A co na ně říkáte? A co nějaké další blogerky z Holandska - doporučení?

Zajímalo by vás něco více o škole? Dejte vědět :)

Mějte se skvěle!

Alice

8 komentářů:

  1. Zbožňuju Alix, má nádherný styl. V Holandsu opravdu nic moc, ale perly se najdou i tam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímá mě všechno! nedokážu si představit jak to tam probíhá a tak.:?? :) a styl je úžasněj všech bloggerek a taky mi lezou na nervy moc modelkovský blogy. Co pak mi nemodelky? :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě http://www.modedamour.com/ je z Holandska! :)

    OdpovědětVymazat
  4. mna zaujima ci ti dosla ta skurvena pohladnica :D

    OdpovědětVymazat
  5. Obidve poznám a Ivania ma momentálne baví asi najviac zo všetkých zahraničných blogov. Aj ja chcem chodiť všade na bicykli! Užívaj ako sa najviac dá!

    OdpovědětVymazat
  6. Vee - není zač!
    Kristina - řekla bych že perly jsou tu o dost častější než u nás!
    Ivuš - no právě! Pandora a Alix mi příjdou hrozně vzdálený...
    Adéla - díky zkouknu! :)
    Suzi - anoanoano :D
    Evi - děkuju moc! jojo všude na kole je tady nutnost ovšem nevýhodou je že musíš na kole za každýho počasí...

    OdpovědětVymazat
  7. Love Aesthetics sleduji už dlouho a moc mě baví!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.