neděle 25. září 2011

Kaštánky

Počasí je pořád nádherný takže jsem se vydala na průzkum Leidenu s cílem park... Park jsem objevila a řeknu vám je to jedno z nejkrásnjších míst na světě! Taková ta až kýčovitě zelená tráva modrý nebe teplo lodě a lidi tak neskutečně milý... No prostě úžasný! Ale nechám spíš mluvit fotky...


 
Přijela jsem samozřejmě na kole...

 

 
Největší loď jakou jsem tady zatím viděla a zvedací most...



Quo vadis 


 
Městská brána - kavárna a lodě...


 
Já fakt nemám ráda podzim - vlezlou zimu šedivo déšť... Ale přiznám se že takový podzimní dny jako byl včerejšek ráda mám :) Když padaj kaštany a můžu je sbírat uplně nový a je teplo ale né vedro... To beru podzim na milost...


 

 

 
Můj nový psí kamarád :)


 
A ještě pár sebestředných fotek :) Konečně jsem si pořídila buřinku a fakt mě baví!


 

 

Kdyby tak celej podzim byl takhle krásnej! 

A co vy jak to máte s podzimem?

Mějte se krásně!

Alice

7 komentářů:

  1. Miluju podzim, ale jak jsi řekla spíš ty teplejší dny..:) A kaštany! A to tričko je perfekntí odkud?

    OdpovědětVymazat
  2. ja by som si dala uz pecene:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Suzi - jojo miluju ho :)
    Ivuš - triko je z h&m ale mám ho už fakt dlouho...
    Thuy - děkuju moc :)
    Linda - sem myslela že ty podzim ráda!
    marankova - totálně! :)
    Cookie - no mňam to bych si taky dala!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.