pondělí 5. září 2011

Introduction...

Ve čtvrtek a v pátek jsem se účastnila univerzitních Introduction days a teď bych se s vámi podělila o obrazové zachycení těchto dnů...

Ve čtvrtek jsme měli několik proslovů zástupců university - při těch jsem teda nefotila... Celý program uzavírala uvítací řeč starosty Leidenu a to v kostele Hooglandsche Kerk který jste mohli vidět už tady... Řeč to byla příjemná - především proto že byla krátká a po ní následovalo pití a jídlo :D A kostel je fakt krásnej i zevnitř...

A jídlo bylo fakt dobrý :)

Teď by správně měli následovat fotky z velmi vydařeného večera který následoval pití v kostele... Ovšem žádný fotky nemám... Takže se přeneseme do pátku :) Sraz jsme měli u radnice...

Objevila jsem skvělou sochu v kanále :)

Následovala prohlídka města... Šli jsme na "nejvyšší kopec v Leidenu" pevnost De Burcht...

Pevnost je samozřejmě z těch jejich krásnejch cihel co se mi tak líběj :)

Potom jsme se dostali do takové malé zahrádky kde rostly hrušky...

A kvetly hortenzie...

No a vůbec to tam bylo pěkný :)

Pokračovali jsme kolem asi nejhezčích dveří v Leidenu....

Až jsme došli k právnické fakultě... Která je mnohem hezčí než ta moje!

A potom přes celý město a přes nejeden most...

Až do BioScienceParku (to zní prostě dobře!) kde probíhala závěrečná část Introduction days... A taky jsme tam mohli vybrat oběd... No takže čína v tom-kelímku-z-papíru-jako-v-americkejch-seriálech byla jasná volba :D 

No a nebyla to zrovna nejlepší čína jakou jsem kdy měla ale stejně jsem si to užila... Bylo totiž krásně sluníčko vysedávala jsem na trávě no prostě pohodička :)

A taky ty lidi kolem! :D

Na sobě jsem měla triko s ptáčkama z h&m - toužila jsem po něm už snad v únoru pořídil jsem si ho ve slevách někdy v červnu a ukazuju vám ho tady asi až teď - a přitom ho mám fakt ráda a nosim ho často - divný... Pak mám taky sukni brýle a péro v uchu ze showroomu h&m...

No a teď by zase měli následovat fotky z večera... Měli jsme Pubcrawl a byla to fakt zábava... Ovšem věnovala jsem se seznamování se spoustou lidí takže jsem nefotila... Párty fotky zase někdy příště :)

Důležitá otázka - co říkáte na příspěvky takto? Více o tom co se děje kde jsem více řečí k fotkám míň k ošacení? Děkuju moc za vyjádření názoru :)

Mějte se skvěle!

Alice

13 komentářů:

  1. Alice, proboha - jsi mladá krásná dívka, ale nemohla bys při psaní prosím používat aspoň čárky? A možná i o něco méně teček by se hodilo :) Když už vedeš blog, který není pouze obrazový, chtělo by to i dodržet nějaká pravidla a úroveň textu, aby se to dalo číst, co myslíš?;)
    Neber to zle, ale vážně si nemyslím, že by dodržování interpunkce bylo přežité :)

    Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa taketo posty pacia... handry mi absolutne nechybaju :)

    OdpovědětVymazat
  3. říkám ano..ty fotky za to stojí! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Víc takových!:)
    Vypadá to jako náramně. Tak já se jdu učit embryologii, ale duchem budu opět jinde:)

    OdpovědětVymazat
  5. ano, víc života, míň fotek hadrů! :) Měj se tam pěkně holkááá! :)

    OdpovědětVymazat
  6. joo, tohle mě zajímá víc než oblečení! .)

    OdpovědětVymazat
  7. Dana to vcelku shrnuje srozumitelně. Nevím, co a jestli vůbec tvé psaní vypovídá o českém školství a jeho úrovni, ale když jsem končil žurnalistiku kolem roku 2002, jezdili pořád na zahraniční stáže jen ti šťastnější, ale hlavně gramotnější z nás. Tzv. módní blogy musím bohužel teď sledovat kvůli profesním zájmům a je to většinou tuplované utrpení. Pokud by ses rozhodla svůj blog učinit něčím víc a být opravdu jiná, obávám se, že bys také musela mít co sdělit. Karel

    OdpovědětVymazat
  8. Dana - děkuji velice za oslovení! Samozřejmě že bych mohla psát čárky a za větama jednu tečku a mohla bych psát spisovně...jenže já radši píšu tak jak mi zobák narost... Neříkám že interpunkce je celkově přežitá - je to prostě pravidlo a to že ho ze zásady porušuju je prostě součást mě...
    Linda - juchů!
    Suzi - dobrá dobrá :) Ale občas hadry budou :D
    Julie Š. - děkuju!
    Dania - jojo je to tady náramný!
    Karolina - děkuju moc!
    Tereza - díky :)
    Karel - no teď by mě zajímalo jaká je tvoje profese když musíš tak trpět... Já si myslím že mám co sdělit a sděluju ráda a stále mě překvapuje kolik lidí to zajímá - i bez čárek... To že někteří můj blog sledují se hnusením a z povinnosti je jejich problém ne můj... A ještě bych teda ráda věděla co víš o mých školních výsledcích nebo gramotnosti?

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle post se mi velice líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pohádkové místo! Tyhle posty jsou fajn, příběh a na konec pár fotek oblečků, to je dobře vyvážené :-)
    A na Tvůj styl psaní bez čárek jsem si zvykla, patří to zkrátka k Tobě..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.