sobota 10. září 2011

Den Haag

Včera jsem byla na výletě v Haagu... Haag je třetí největší holandský město a je to tam jen asi 15 minut vlakem z Leidenu... Ale teda přiznám se že se mi tam moc nelíbilo... Celkově mám nic moc náladu bylo hnusně šedivo a Haag nemá tak příjemnou atmosféru... Ale mít co utrácet tak pojedu utrácet do Haagu protože obchodů je tam spousta :) (No ačkoliv možná bych spíš jela do Amsterdamu protože tam by mi Zuzi mohla ukázat tajný místa :) A je to taky 15 minut... ) 

Kostelík...

Tahle stavba se jmenuje Ridderzaal a je součástí sídla parlamentu - Binnenhofu...ehm a to bude tak všechno co o tom vím...

Obrazárna - Mauritshuis...

Parlament... Před ním je jezírko a park...

Pózičkuju u jezírka... Měla jsem na sobě šaty z h&m a punčochy nevim odkud a boty Dr. Martens...

Mám nějak ráda takovéhle barvy...

Chtěla jsem vyfotit labuť když měla zanořenou hlavu - vypadá to totiž hrozně divně :D Ale vynořila se potvora...

V Haagu je spousta soch ale tenhle kačer se mi líbil nejvíc :) Jen o kousek dál jsem si dala hranolky a teda byly to asi nejhnusnější hranolky jaký jsem kdy měla plovoucí v tuku a spoustě majonézy... Tfuj bylo mi z toho pěkně zle...

A potom už čtvrť spíše moderních budov...

Zrcadlení...

A hned vedle hlavního nádraží je ohrada s daňkama (teda doufám že jsou to daňci já se v tom fakt nevyznám...) což působí dost zvláštně...

Takže tak Haag... Dnes jdu na jakousi tajemnou párty co začíná o půlnoci a trvá do 6 do rána... No takže jsem na to velmi zvědavá... Akorát se mi už teď chce trochu spát tak nevim jak dlouho tam vydržim :D

A venku už zase prší... To počasí tady mě fakt ubíjí! Pořád je zataženo prší nebo bude pršet za pět minut a strašně fouká vítr... No a to nejsou zrovna ideální podmínky pro jízdu na kole jenže jízda autobusem by mě brzo stála všechny peníze... Takže si nedobrovolně zvykám - a u toho se vztekám a nadávám a je mi z toho chvílema fakt nanic... 

Mějte se skvěle!

Alice

9 komentářů:

  1. tady jsou ted hromy blesky :( doufam, ze se to pres noc vyprsi a zitra bude zas hezky jako dneska :) jinak ja byla v hagu pred dvema rokama, bydlela jsem hned u plaze a pripadalo mi to jako uzasne mesto. ale asi to hodne dela to pocasi. a do amsteru jeste nejezdi, zatim jsem totiz nic krome tricek za tri ecka neobjevila :D

    OdpovědětVymazat
  2. zcela upřímně Ti Holandsko závidím!:) měla jsem ho na wish-listu minulý rok, ale nevyšlo to, dávám si ho teď na ten další wish-list:)

    OdpovědětVymazat
  3. TREBA CASEM ZACNE I SNEZIT! :D :)
    snad to bude lepsi! uzij si party!!

    OdpovědětVymazat
  4. u nás v glasgow je taky hnusně a my jsme včera ještě zabloudili někde na jižním předměstí když jsme se vraceli z jedný galerie, takže jsme tři hodiny pochodovali v takovýmhle počasí :) ale tady je to právě docela dobrý, každej je tu zvyklej že je hnusně, takže z toho nikdo nemá špatnou náladu. ono se s tim stejně nedá nic dělat ...

    OdpovědětVymazat
  5. poriadna party!
    nie jak v piestanoch... po dvanastej nebola otvorena pomaly ani jedna krcma a mrtvo :)

    OdpovědětVymazat
  6. juuuu, ty jsi v Leidenu, ze? A na jak dlouho? Ja v Utrechtu! Klidne dojed na navstevu, jestli jsi jeste nebyla ;) V Haagu jsem byla pred par tydny, nejvic se mi libilo v galerii, bylas uvnitr?

    OdpovědětVymazat
  7. Mám moc ráda jejich architekturu a je mým snem se tam taky jednou podívat :) Já zase naopak tohle tmavo a sychravo mám ráda, mě by to náladu spíše zvedlo :D

    OdpovědětVymazat
  8. mna na fotkach zaujal plagat slavnej Vermeerovej malby Dievca s perlovou nausnicou :) milujem ten obraz :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzi - jojo u može to je asi hezčí a počasí je fakt důležitý...
    Terka - no já nemohu než doporučit! :)
    Ivuš - já miluju sníh! to by mi vubec nevadilo! déšť je milionkrát horší! :D
    Arašídová - no mi asi bude ještě chvíli trvat než si na tohle zvyknu ale nic jinýho se dělat nedá to je fakt...
    Suzi - no byla to brutalita :D
    MeMe - ha Utrecht! :) možná bych si výlet udělala určitě se ozvu :) a v galerii jsem nebyla nějak se nám nechtělo...
    Mirabelle - jo domy jsou tady fakt krásný určitě to stojí za to :) a ty máš ráda takový počasí? to teda vážně nechápu! asi jsi trošku Holanďanka :)
    Adriana - hádám že je uvnitř v galerii ale nebyla jsem tam... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.