sobota 3. září 2011

By the sea...

Nestíhám nestačím! 

Děje se toho hrozně moc! Máme teď Introduction days takže uvítací proslovy potkávání novejch lidí tahy po hospodách no prostě zábava :) 

Přináším fotky z výletu k moři :) Byly jsme v městečku Katwijk a byla to opravdu krása! Udělalo se nádherný počasí sluníčko moře pohodička... Ono teda se celkově udělalo krásně - už asi čtyři dny vůbec nepršelo a je teplo a slunečno - no musim to zaklepat :)

Dneska večer jdu na nějakou párty v klubu... Přemýšlím co si vezmu na sebe a jsem zvědavá jaký to bude :)

Mějte se skvěle!

Alice

Tyhle boudičky se mi fakt hrozně moc líběj :)

Výlet byl na kole takže opět rukavičky :)

No boží....

Kostel...

Racek...

Dala jsem si úžasnou mrzlinu - bílá čokoláda a oříšek :)

Pro zvětšení klikněte! :)

13 komentářů:

  1. zatím jsem je měla jen jednou a to na chvilku,ale zdají se pohodlné:))

    a zmrzlinu s příchutí bílá čokoláda potřebuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Hi! Your blog is just amazing! I am now following!!! Maybe you'll have time to visit my blog and follow me, if you like :)
    http://kassandra-beinstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. teď tě budu stolkovat ostošest, protože Holandsko je moje vysněná erasmácká destinace (konkrétně Utrecht), snad tě za rok vystřídám :).

    a a pláž vypadá úžasně, hlavně ty budky.

    OdpovědětVymazat
  4. Nela, Véčko - díky ženy! :)
    Veronika - díky! a zmrzlinu si sežeň je to lahůdka :)
    Wendy, Ivii - děkuju :)
    Kassandra - thank you!
    Tereza - jen stalkuj :) jdi do toho už teď mužu říct že je to super :) a budky jsou nejvíc to je jasný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odkud mas ty rukavicky?
    T.

    OdpovědětVymazat
  6. Suzi - tak koukej přijet!!! vezmu tě tam :)
    T. - jsou z h&m :)

    OdpovědětVymazat
  7. Alice, Tvůj vývoj tady na blogu je neuvěřitelnej a taky Tvoje stále dobrá nálada a to jak jsi autentická, bez přetvářky, mně fakt baví. Miluju cestování, v Holandsku jsem nikdy nebyla, tak zatím alespoň prostřednictvím Tvých fotek se tam podívám. A podle toho, co jsem tu viděla, je to tam fakt krásný!

    OdpovědětVymazat
  8. Alya - děkuju moc a fakt krásnej vzkaz :) jsem moc ráda že to tady někoho baví a budu se snažit i nadále :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.