středa 3. srpna 2011

Potřebuju!

Po náročném hledání a shánění jsem objevila ideální boty na podzim! Jsou krásné dokonalé a nutně je potřebuju! Poprvé jsem je viděla už někdy na jaře u Boo a už tehdy se mi moc líbily... Ale když jsem si je v pondělí v Praze viděla naživo na svojí noze byla to opravdová láska :) Lehkej problém je cena pročež mi nebyly dopřány... Takže hledám na internetu nebo čekám na slevu a mezitim smutně koukám na obrázky a toužím po nich!

Nějaká rada kde je sehnat? 


No nejsou úžasný? Dr. Martens...

Další barvy... Ty květovaný jsou taky super...

Další věc kterou naprosto potřebuju je rtěnka přesně týhle barvy... Problém je že jí jsou sice plný časopisy ale ve skutečnosti asi neexistuje!
Nebo jo? Kde je? Pomoc pomoc pomoc!

Já si vezmu plavky a jdu posekat zahradu... 

Hrozně moc se těšim na zítra! :)

Mějte se skvěle!

Alice

14 komentářů:

  1. Ty Martensky se mi líbí v černý!
    A tu rtěnku mám skoro stejnou, zkus mrknout v M.A.C., je to Girl about town odstín :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty martensky jsou skvělý! Taky bych si jedny nechala líbit.. co jedny!! :D
    A rtěnku, no slyšela jsem že je teď nějaká dobrá kosmetika v Lindexu, ale nic moc víc o tom nevím :D..

    OdpovědětVymazat
  3. ty lila jsou moji favoriti! :) a ta rtěnka určitě někde bude! :) držim palce s hledáním!

    OdpovědětVymazat
  4. tie martensy by sa aj mne zišli celkom :D tak keď zistíš kde hľadať daj vedieť :D

    OdpovědětVymazat
  5. S rtěnkou takového růžového kalibru jedině obtáhnout a vyplnit nějakou výraznou růžovou konturou a na to prsknout rtěnku... myslím, že NARS bude určitě tento odstín mít :) Ty botky jedině v světlounce růžové! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tie kvietkované sú super!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. girl about town to neni jak ti tady radi, ale podivej se do MAC, maji tam obrovskou skalu ruzovych odstinu a urcite si vyberes.
    kde sis ty martensky zkousela??

    OdpovědětVymazat
  8. kde v prahe sa dajú nájsť také botičky? prosiiim, poraď mi :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ha, já je hledala, chtěla jsme si je taky objednat, jenže jsem je nenašla v té růžové ani modré, resp. pokud ano, tak nebyla má velikost:/

    a tu rtěnku zkus u dermacolu, já si ji jdu zrovna zítra koupit:D ti kdyžtak napíšu i číslo;)

    OdpovědětVymazat
  10. A nebo doporučuju tuhletu:

    http://cz.strawberrynet.com/makeup/calvin-klein/delicious-luxury-creme-lipstick/107349/#DETAIL

    sice nemám zrovna tento odstín, ale taky jsem po ní pokukovala. Mám ji v přirozeně "rtovém" :D odstínu a je skvělá, velice příjemná a drží!

    OdpovědětVymazat
  11. ty jsou krásnýýý!!
    máš super blog! sleduju! :)

    OdpovědětVymazat
  12. No dobře, girl about town je výraznější, sytější, ale stojí za to, když se nenamaluje příliš výrazně tak se týhle podobá (hlavně tý z první fotky!!!). A každopádně souhlasim, že v MAC určitě seženeš!

    OdpovědětVymazat
  13. Bourjois má taky momentálně tenhle odstín :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.