pondělí 15. srpna 2011

Po festivale...

Tak jsem doma... Bylo to náročné po všech stránkách a hrozně moc jsem si to užila :) No fakt dobrý! Ostatně můj páteční krapet mimo příspěvek je toho dokladem :D 

Největší pecka bylo samozřejmě vystoupení The Chemical Brothers... Bylo to skoro až magické... Šli jsme před pódium už hodinu předem protože jsme chtěli být pěkně vepředu... A v tu chvíli začalo pršet já vytáhla pláštěnku a skoro jsem už ztratila naději že to kdy přestane... Ale ono to přestalo!!! Minutu před začátkem koncertu! Magie :) Hráli jednu pecku za druhou a parády se světlama a animacema byly fakt vychytaný... Atmosféra dokonalá... No prostě nejlepší koncertní zážitek mého života... Ještě teď mi běhá mráz po zádech!

Byla to fakt úžasná podívaná...

Chemický bratři po koncertě...

Poslední album - naprosto úžasný!


Koukejte si to pustit!!!

Samozřejmě jsem si užila i další věci nejen CHB... Ačkoliv zahraniční pecky mě moc nenadchly... Leftfield jsme poslouchali jenom chvíli než jsme utekli na Chemiky a moc mě nebavili a Goose který hráli potom jsme už nějak nezvládli ačkoliv ty prej byli hodně dobrý... V sobotu potom hráli Interpol a ty jsme slyšeli jenom z dálky ale znělo to docela dobře... No a Good Charlotte mě teda nenadchli vubec... 

Zato jsem si fakt užila český kapely... Na Mig 21 jsem si parádně zatančila Kryštofy jsem viděla poprvé a byla to paráda - Krajčo jeden čas nebyl nic moc ale vypadá to že dost zhubnul a v řeknu vám když v bílém nátělníku divoce běhal po pódiu dost mu to seklo :D A taky Tata Bojs - ty já prostě žeru :)

Celkově bych festivalu vytkla jenom nedostatek umyvadel - to bylo fakt nedobrý... Jinak spokojenost veliká :) Dokonce i to počasí vydrželo krásný!

Nemůžu se dočkat fotek! Zítra to dám vyvolat tak jsem fakt zvědavá jak to bude vypadat...

Takže tak :)

A jaký byl váš víkend?

Mějte se krásně!

Alice

Fotky jsou z fb festivalu...tady!

4 komentáře:

  1. jéé, ty jsi byla na open air? to muselo byt super, ja byla sice jinde na festivalu,ale tohohle mi bylo lito, ze jsem tam nejela....
    mig 21 zboznuju!:))

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky :-) náhodou jsem narazila na tvůj blog a je fakt super :-) sama ted s blogem bojuju protože jsem se do toho pustila po dlouhé době a ještě k tomu na blogspotu což nejsem zvyklá :-D myslím že tvůj blog budu moc ráda navštěvovat a snad i já dosáhnu v blogování takové dokonalosti :-) jinak to se máš, že si byla na festáku já celé léto makala takže :-( jsem na žádnym nebyla uaaaa mě štve

    OdpovědětVymazat
  3. M! - byl to fakt fakt super :)
    code of mode - děkuju moc ačkoliv dokonalost bych tomu tady fakt neřekla :D a makání se ti zase vyplatí a to je taky dobrý! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.