pondělí 1. srpna 2011

Love me till my heart stops

Dneska jsem přejela republiku ze Znojma do Jablonce s přestávkou v Praze... Přestávka to byla sice nečekaná ale moc příjemná :) Po týdnu svítilo slunce no hurá :D Procházela jsem se s mamí po nábřeží probraly jsme všechno možný což bylo hrozně fajn... A taky jsme si pochutnaly na skvělý kávě a na dobrym jídle :) Prostě super odpoledne... 

A už je srpen... Za 23 dní odlítám daleko předaleko... Achjo je mi z toho víc a víc smutno... Ale do tý doby toho ještě musim hodně stihnout! Nakoupit spoustu věcí do výbavy... A hlavně si užít Open Air Festival oujéé já se tak těšim! Jedete někdo? :) 

Mějte se skvěle!

Alice

Kalhoty a taška jsou ze showromu h&m, triko je forever21 a šátek new look...

:D

S maminečkou mojí milovanou :)

Výborná bageta v kavárně Slavia...

6 komentářů:

  1. Koukám, že se ti na tašku propašoval kousek hnědé barvy :D :P

    Celkově ti tenhle světlý obleček hrozně sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. krásný! :) ta fotka s mamkou je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  3. nomnom,takovouhle bagetu bych si klíďo dala.
    líbí se mi tvoje brýle.hodně.

    OdpovědětVymazat
  4. Lindi - takovejhle kousek toleruju :D a děkuju!
    Suzi - děkuju!
    Ivuš - díky! taky z ní mám radost :)
    Coookies - byla lahodná! a dík. hodně!
    Oksi děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.