pátek 26. srpna 2011

Living in the Netherlands

Tak se hlásím z Holandska! 

Mám se zatím moc fajn :) Ještě se mi moc nestýská všechno je nové a je toho spousta k objevování... Město kde bydlím se jmenuje Leiden a je to tady fakt krásný... Kanály loďky starý domy a více než 88 mostů! A hlavně jsou tady uplně super lidi - takový milý a usměvavý :) A fascinujou mě kola a to co všechno jsou místní schopný dělat za jízdy na kole - psát sms, přepočítávat drobný, vést psa, mít obě ruce v kapsách, kouřit... Nehledě na to že na kolech jezděj v oblecích nebo v šatech a s podpatkama :)

Jenom to počasí neni uplně ideální - chtěla bych se pařit v tý výhni co je u nás :) Tady dost fouká a poprchává... No ale nesmim si moc stěžovat - mohlo by to být i horší...

Změnila jsem název blogu a hlavičku a chtěla bych to tady překopat a pozměnit víc ale jsem nešika neschopná... Takže kdyby se přihlásil nějakej dobrovolník co by mi uměl pomoct byla bych opravdu moc ráda...hmm? Email je vpravo :)

A kdyby jste mi někdo chtěl poslat pohled tak napište na mejl a já vám dám adresu....a pak vám třeba taky pošlu pohled :)

Tak se mějte skvěle!

Alice

Na jednom z mostů :)

Tady bydlím! Ubytování je vážně fajn máme velký pokoj s balkónem...no pohodička :)

Miluju ty boty!

15 komentářů:

  1. boty jsou nádherný takže se nedivim, že je miluješ! :D :) a celej outfit je krásnej! :) tak snad bude lepší počasí a ty budeš objevovat jen krásný věci, místa a lidi! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nesnáším závist, ale jako pardón. Ženská, závidím ti to místo, to počasí, ty boty, ty šaty, účes, kterej ti tak sluší, ale já bych v něm vypadala jak pipin a všechno a vůbec. Doprdeledrát!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé v Holandsku jsem ještě nebyla a možná příští rok se tam dostanu. Čekám ty nejlepší tipy na místa,kavárny,restaurace atd!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Aaa Holandsko! Ja tam mám polovicu rodiny:D, takže sem ich boli tieto prázdniny pozrieť. Mala som dosť šťastie, lebo sme akurát vychytali slnečne počasie:)joo a máš krásne šaty a boty!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to je krása :) A kdo Tě fotí??
    -D-

    OdpovědětVymazat
  6. ubytování vypadá hezky! Můžu se zeptat, co studuješ? :)

    fotky skvělý. A boty taky. A vůbec :D

    /moc děkuju! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně, že se ti tam líbí:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. hezký fotky! kdo tě fotí, když seš v holandsku?

    OdpovědětVymazat
  9. Ivuš - děkuju moc! v lepší počasní taky doufám a když nepříjde tak budu objevovat v pláštěnce :D
    Danio jako :D nejvíc vtipná prostě! dík!
    Hanah - Leiden zmapuju! a zatim rozhodně doporučuju!
    Wendy Ká - a kde přesně? tak to bylo vážně štěstí! a díky!
    suzi - :D :D :D přijeď!!!
    Dáda - jsem tu s kamarádkou :) děkuju!
    Crazy pig - jop je to fakt hezký :) studuju historii... a děkuju moc!
    PookeBoop - ano! díky!
    Luczynka - líbí :)
    Arašídová - děkuju :) fotí kamarádka se kterou tu jsem...

    OdpovědětVymazat
  10. v holandsku je fajn, hlavne aby to tak zustalo i po tom co se zvednou hadiny oceanu, to by byl prusvih a hlavne skoda, je tam fakt krasne...

    OdpovědětVymazat
  11. No s oceánem to Holanďani docela zvládaj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.