čtvrtek 4. srpna 2011

Léto

Už na začátku července jsem si koupila tuhle velmi letní krásně barevnou sukni a těšila jsem se jak jí budu pořád nosit... No a potom začalo pršet a skoro mrznout a na letní sukni nebylo počasí ani nálada... A dneska se udělalo hezky a teplo a celkově mám supr náladu a tak jsem jí konečně vytáhla :) Byla jsem s F. na přehradě na limonádě a pěkně jsme si poseděli... Akorát ta limonáda byla nic moc...

Zítra ráno vezmu košík a půjdu na trh... Doufám že bude hezky vzala bych si i slamák  :)

Mějte se skvěle!

Alice

Sukně je z Promodu tílko h&m botky Vivienne Westwood for Melissa a taška už-nevim-odkud...

Pohodička...

Višeň a kiwi....no spíš chemie a chemie...

A i zmrzku jsem měla! :)

13 komentářů:

  1. Zmrzku by jsem si dala!! :) A ty barvy jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná, opravdu krásně letní!

    OdpovědětVymazat
  3. jé, tuhle promoďáckou nádheru mám doma taky, akorát je mi velká v pase. jenže jsem ji am přeci nemohla nechat, žejo...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle ti ohromně sluší, ovšem!

    OdpovědětVymazat
  5. baby to je asi jeden z tvých nej oblečku poslední doby! super!

    OdpovědětVymazat
  6. jo, mam stejnej problem..spoustu novyho letniho obleceni, ktery nemam kdy nosit..leto, vrat se prosim! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. skvělé fotky :)
    jsi vítána na mém fashion blogu http://www.evasblackbuttons.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Suprová sukýnka! A ty tvoje vlasy:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná a krásně zkombinovaná! Sluší.

    OdpovědětVymazat
  10. slusi ti to! jsi cela rozzarena:) krasne slunicko

    OdpovědětVymazat
  11. Ivuš - do toho! a dík!
    Jit - děkuju!
    Bambi - nojo co tobě neni velká hubeňoure :D
    Suzi - no uf!
    Lindi děkuji velmi!
    Wendi - dík! :)
    Oksi děkuju moc :)
    Julie - taky prosím léto!!!
    Eva - děkuju!
    Audrey - děkuju dvakrát :)
    Any - jsem ráda že se líbí!
    Agata - mám důvod být rozzářená :) děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.