pondělí 8. srpna 2011

Klobouky

Připravuju si věci na festival  a potřebuju si vzít klobouk... Jde mi hlavně o zakrytí vlasů který budou po pár dnech nepěkný...nojo to je nevýhoda krátkejch vlasů - nejde to prostě stáhnout do culíku a mít klid... A klobouky mám moc ráda... Ačkoliv - moc je nenosim a měla bych se polepšit! No a probírání se kloboukama jsem rovnou využila k focení :) Mám ještě jeden ale ten si nechám na zítra :) 

Tak co kdo jede na Open Air? A máte rády klobouky?

Mějte se skvěle!

Alice

Dámičkovskej...

Kovbojskej :)

Pro zvětšení klikněte...

11 komentářů:

  1. ten prvy sa mi na tebe hrozne paci:)

    OdpovědětVymazat
  2. ten prvý je aký fajnový...ja som klobúk dlho hľadala a až som našla ten svoj! Ten hendý z HMka,,,neviem,č i vieš:D

    OdpovědětVymazat
  3. klobúky sú mega vynález.. a ten druhý sa mi na tebe páči obzvlášť!

    OdpovědětVymazat
  4. já taky miluju kloboučky a různé jiné pohlavní pokrývky..:D a Alice, na té první fotce jsi uplně nejskvostnější!!!! a na poslední nejkrásnější...a na všech božská...

    OdpovědětVymazat
  5. Aličko chci ti jen napsat, že díky tobě jsem přežila pár nudných dní v práci, protože jsem sledovala tebou doporučený seriál Game of Thrones. Jen škoda, že má tak málo dílů... Super a díky za tipy!!

    OdpovědětVymazat
  6. klobouky já ráda. kdyby mi slušely,měla bych je ještě radši.

    OdpovědětVymazat
  7. kovbojsky je najlepsi a moc ti sekne :)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Zkus suchej šampon třeba od Lee Stafford.. Anebo když máš takhle krátký vlasy vždycky si je můžeš umejt v umyvadle a nechat uschnout ;)
    (NESNÁŠÍM nemyté a špinavé lidi. Ať už na fesťácích nebo kdekoli jinde :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Na té první fotce ti to sluší jako málokdy! :)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  10. Wendy - děkuju!
    Foly - jojo hledání je důležitý! dík :)
    Evi - no tobě slušej snad všechny! děkuju!
    Bambi - pohlavní pokrývky :D :D :D a díky moc krásko!
    Bezega - ó tak to jsem hrozně moc ráda! pokračování na jaře!
    Coooies - hledej ten pravej!
    Kate - děkuju :)
    Anonymní - jej já to nemyslela že bych byla prase a vůbec se nemyla - budou tam sprchy který hodlám navštěvovat :) problém je že moje vlasy aby nějak vypadaly tak potřebujou vyfoukat jinak divně trčej jsou splihlý a tak...proto je chci schovávat :)
    Anna - děkuju moc!

    OdpovědětVymazat
  11. oh ten prvý je superský! a riadne ti sekne

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.