pondělí 22. srpna 2011

Juchů!

Vzpomínáte jak jsem říkala že potřebuju tyhle boty? Tadááá mám je :)  Moji drazí rodiče mně chtěli udělat radost před cestou a povedlo se jim to uplně nejvíc! 

Takže zítra sice odlítám a je mi z toho hrozně smutno ale zase to bude v nádhernejch botách který mi fakt zvedaj náladu :)

Mějte se tady krásně...

Alice

No že jsou skvělý? 

15 komentářů:

  1. hohohooo!! su bozske! a stastnu cestu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ňu, šťastnou cestu. A myslím, že do Holandska se hodí úžasně :)) (nepromoknou)

    OdpovědětVymazat
  3. oh!!!!!! najlepsie, stastnu cestu!

    OdpovědětVymazat
  4. Šťastnou cestu:)
    botky úžasný.

    OdpovědětVymazat
  5. no to teda jsou! uz k nim vidim samy super oblecko kombinace

    OdpovědětVymazat
  6. oh, holčičko, ty ti závidím.. já viděla v Táboře Martensky za krásné 2000Kč - no, já ani tolik nemám.. takže budu doufat, že tam vydrží do Vánoc, hehe..
    dobře dojeď.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš boží rodiče. Ať se ti v cízine daří.

    OdpovědětVymazat
  8. krása!! :) a přeju at se tti tam daříí ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. šťastnou cestu, věřím, že se ti tam bude líbit. Navíc Holandsko není vůbec daleko ;).

    OdpovědětVymazat
  10. tie sú dokonalé zo všetkým !

    OdpovědětVymazat
  11. enjoy! veru padnú vhod také boty :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Reb - děkuju!
    Lindi - odzkoušeno nepromoknou :)
    véčko, suzi, Dania - dík moc!
    Teruna - no budou se muset hodit víceméňě ke všemu páč s sebou tady v Holandsku moc bot nemám...
    Iva - jop jsou docela drahý byl to dárek od rodičů na dalekou cestu a udělal mi fakt radost :) na druhou stranu jsou to kvalitní kožený boty ta doufám že za tu cenu stojej :) a dík!
    Sabine - to teda mám! děkuju!
    Ivuš - děkuju moc :)
    Zoloe - to máš recht neni :) dík!
    Honeybush - díky!
    Babo - to teda :D dík!
    Kristina - souhlasim :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pánejo :-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.