středa 31. srpna 2011

Hercules!

Seznamte se toto je můj Hercules! Moje super kolo :) Normálně představte si to - jízda na kole mě začíná bavit! A Holanďani jsou úžasní a jejich jízda na kole to je vážně radost pozorovat :) Já se zatím cítím trochu nejistě a zítra mě určitě budou bolet nohy... Ale to příjde... Ještě mi bude hrozně líto až budu muset Hercula prodat... 

Tak co jak se vám líbí? A jak staré je vaše kolo? Řekla bych že to moje už toho najezdilo hodně :)

Mějte se skvěle!

Alice

Můj Hercules :)

Rukavice - nejlépe kožené -jsou základ - moje jsou ze showroomu h&m :)

Mám na sobě kromě rukavic ještě svetr z Lindexu a kalhoty z h&m...

Jedu :)


14 komentářů:

  1. Zdravím, do země Nízké...:-)ach jo, budu se teď k tobě chodim dívat častěji a vzpomínat sentimentálně na krásný rok v Holandu...věř mi, že se ti domu nebude chtít....leda teda kvuli příteli:-)
    je ti jasný, co musíš s Herkulesem udělat??!!hodit nějakou cool barvu a design:-D inspirace pro pobavení:-)
    https://picasaweb.google.com/114317142377085797765/KolaBicyklyABicyklety#5646789622119799362

    OdpovědětVymazat
  2. jo jo, zafarbi ho! nejaky super design mu zrob :D

    OdpovědětVymazat
  3. stary bicykel - dobry bicykel!

    OdpovědětVymazat
  4. Jízda na kole mi vždycky přišla jako hrozně stylová věc. A ty kožený bezprsťáky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. V Holandsku by mě to na kole taky bavilo, české silnice jsou děsné!

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo, ty boty samotný se mi moc nelíbily, ale takhle na tobě jsou úplně super!

    OdpovědětVymazat
  7. Super kolo, pěkná zrzka (já to říct můžu, jsem taky zrzavá)...:)

    OdpovědětVymazat
  8. jeej to je uzasne!

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Pereky - Hercula asi barvit nebudu ale dík - to je tvoje kolo? no a domů se mi určitě chctít bude právě protože tam mám přítele po kterym se mi už teď stýská... ale jinak dobrý :)
    Péťa - skvělej co? :D
    Wendy - mi příjde super už teď :D
    Suzi - doufám že mě nezklame!
    Linda - no ten by se hodil!
    Terez - no kor tady! je fakt super pozorovat místní :) díky!
    Martina - no přsně! hlavně u mě doma je to všude do kopc a to je otrava :D
    Arašídová - děkuju to mě těší! :)
    Nela - děkuju jako zrzka zrzce :)
    Bianca - děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  10. jee ma skvelou barvu! trochu zavidim, ja chtela totiz taky nejake barevne puvodne :) jinak az/jestli budes mit nekdy vylet do amsteru, dej mi urcite vedet, snad do te doby objevim nejaka super tajna mista, ktera ti budu moct ukazat :) ale zatim se tu teda citim jak pomateny turista, bezne jezdim na kole v protismeru a tak podobne :D

    OdpovědětVymazat
  11. jojo, je to moje kolo...docela to byla aj nelehká práce to nabarvit, měla jsem pak metalízový celý oblečení:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Zuzi - tak toje je zase takový klasičtější :) a určitě se ozvu! :) já už se odvážim do Leidenu bez mapy a začínám pochytávat názvy ulic v holandštině :D
    Pereky - no to chápu :D ale je fakt pěkný!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.